ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان به کار خود پایان داد دبیر ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: نزدیک به ۷۰۰ اثر در زمینه‌های مختلف در ۱۳ بخش به دبیرخانه ارسال شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با حضور احمد مقیمی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان به کار خود پایان داد

دبیر ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: نزدیک به ۷۰۰ اثر در زمینه‌های مختلف در ۱۳ بخش به دبیرخانه ارسال شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با حضور احمد مقیمی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسؤولان استان اصفهان و معرفی برگزیدگان در اصفهان برگزار شد.

در این جشنواره در بخش گزارش تصویری، امید شفیعه از اصفهان دارای معلولیت جسمی حرکتی اول شد، سیده پروین امامی از اصفهان و سید حکیمه موسوی از بابل به طور مشترک دوم شدند و همچنین علی صمدی جوان از مشهد دارای معلولیت جسمی حرکتی، فاطمه محمدی از نایین و اسما جابری از اصفهان، مشترکا سوم شدند.
در بخش گزارش مکتوب، رتبه اول به الهام مهدیزاده از مشهد، رتبه دوم به لیلا شوقی از تهران و رتبه سوم به آمنه سپهر معلول جسمی حرکتی از فارس رسید.

سمانه ملازینلی از یزد و ربابه محمدزاده دارای معلولیت جسمی حرکتی از آمل در بخش مصاحبه، اول و دوم شدند و رتبه سوم هم مشترک به مریم دره شیری از یزد و ریحانه شهبازی از اصفهان رسید.

در بخش دل‌نوشته هم اعظم نیازمند از مشهد، علی اصغر محمدی پور از یزد و فاطمه سامی از کاشان هر سه دارای معلولیت جسمی حرکتی رتبه اول تا دوم را کسب کردند.

در بخش اینفوگرافی، علیرضا قاضی از توس دارای معلولیت جسمی حرکتی اول شد و پگاه گودرزی و پژواک بهرامی هر دو از اصفهان دوم و سوم شدند.

در بخش نماهنگ، رتبه اول از آن ریحانه قاسمی از خمینی شهر و مهدی حاتمی از قوچان شد، رتبه دوم این بخش را هم محمد حسین ذوالفقاری از اصفهان و پرهام تدین از مشهد هر دو دارای معلولیت جسمی حرکتی به دست آوردند و رتبه سوم هم به مژگان کشانی از اصفهان دارای معلولیت جسمی حرکتی، میلاد عزیزیان راد از مشهد رسید.

در بخش کاریکاتور، ژاله یوسفی نژاد از سنندج اول شد، مصطفی ستاریان معلول جسمی، حرکتی از اصفهان دوم و یلدا هاشمی‌نژاد از تهران سوم شدند.

بخش تیتر، رتبه اول نداشت، اما دریا قدرتی پور و فاطمه کاویانی هر دو از اصفهان، مشترک دوم شدند و رتبه سوم به آزاده خرم از ایلام رسید.

در بخش مقاله اجتماعی، رویا بابایی معلول جسمی، حرکتی از قزوین اول شد، رتبه دوم هم مشترک به علی اکبر تیموریان معلول جسمی، حرکتی از شهرضا و محمدامین خوش نیت از تبریز و رتبه سوم به رضا شاه حسینی معلول جسمی، حرکتی از گرگان رسید.

در بخش داستان کوتاه، هم معلولان جسمی، حرکتی، معصومه امینی از تهران اول شد، مرتضی رویتوند از قزوین و روح الله داتلی بیگی از اصفهان مشترک دوم و مهدی معتمدی نسب از اراک و نرگس تقیه از تهران سوم شدند.

در بخش فن بیان، معلولان ندا درآمد از دزفول رتبه اول را کسب کرد و مهری سادات مشعشع از همدان دوم شد و فاطمه مقدسی از قوچان و سمانه مددی از کرمان، صاحب عنوان سوم شدند؛ و در بخش طنز، اعظم نیازمنداز مشهدو مرتضی رویتوند از قزوین هر دو دارای معلولیت جسمی حرکتی به طور مشترک دوم شدند و رتبه سوم هم به معصومه قنبری از سمیرم رسید.

منصور گلناری، دبیر ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در این مراسم گفت: نزدیک به ۷۰۰ اثر در زمینه‌های مختلف در ۱۳ بخش به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: شرکت کنندگان از افراد معلول و غیر معلول آثار خود را در بخش‌های مصاحبه، گزارش، عکس، مقاله اجتماعی، عکس، تیتر و… از ۲۳ استان ارسال و ۵۶ نفر برگزیده شدند.

گلناری تصریح کرد: این جشنواره فرصتی بود تا معلولان توانمند‌های خود را در بخش‌های مختلف رسانه‌ای نمایش دهند.

در پایان این جشنواره از سه کتاب داستان زندگی بانوان معلول رونمایی شد.