هشت طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰ میلیارد تومان در کردستان تصویب شد معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از تصویب هشت طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰ میلیارد تومان در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، آرمان وطن‌دوست روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه […]

هشت طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰ میلیارد تومان در کردستان تصویب شد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از تصویب هشت طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰ میلیارد تومان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، آرمان وطن‌دوست روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۱ در جلسه کمیته‌ فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان، گفت: در این جلسه ۱۶ طرح گردشگری از کلیه شهرستان های استان توسط کارشناسان و اعضای کمیته‌ فنی گردشگری استان بررسی و ارزیابی شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، اظهار کرد: بر‌‌ اساس نظر اعضای حاضر در جلسه، با صدور مجوز برای هشت طرح به ارزش ۳۰ میلیارد تومان موافقت شد، که با بهره‌برداری از آن‌ها برای ۷۵ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

او افزود: این طرح‌ها شامل ۳ مورد ایجاد مجتمع گردشگری، ۲ مورد اقامتگاه بوم‌گردی، دو مورد واحد منفرد پذیرایی بین‌راهی و یک مورد ایجاد گردشگری کشاورزی در استان بود.

وطن‌دوست، با بیان اینکه ایجاد و توسعه زیر‌ساخت‌های گردشگری در استان، رونق اقتصادی را به‌دنبال خواهد داشت، یادآور شد: امیدواریم با حمایت از متقاضیان طرح‌های دارای قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی، شاهد رشد و رونق صنعت گردشگری در استان باشیم.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان