تصادف در محور کاشان اصفهان رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف سه دستگاه اتوبوس ، کامیون بنز و سواری ۲۰۶ در محور کاشان اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ علی مولوی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: برابر اعلام پلیس ۱۱۰ […]

تصادف در محور کاشان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف سه دستگاه اتوبوس ، کامیون بنز و سواری ۲۰۶ در محور کاشان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ علی مولوی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: برابر اعلام پلیس ۱۱۰ اصفهان مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس و کامیون بنز و سواری ۲۰۶ در محور کاشان اصفهان بلافاصله ماموران پلیس راه نطنز بادرود در صحنه حاضر و نسبت به روانسازی ترافیک و جمع آوری صحنه تصادف اقدام کردند.
وی افزود: اتوبوس مذکور به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده با عقب کامیون بنز برخورد که پس از آن یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ نیز به علت عدم توجه به جلو به عقب کامیون بنز برخورد کرد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد در این حادثه راننده اتوبوس و یکی از مسافران و همچنین ۲ سرنشین سواری پژو ۲۰۶ مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند .

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به رانندگی در ساعت‌های پایانی نزدیک به صبح و احساس خواب آلودگی بیشتر در این ساعات از همه رانندگان عزیز خواست به هیچ عنوان به هنگام خستگی و خواب آلودگی پشت فرمان خودرو قرار نگیرند و پس از استراحت لازم مبادرت به رانندگی نمایند