محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از رامروز تا روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح […]

محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از رامروز تا روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ شهریور از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال بسمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۵، ۲۶ و ۲۷ شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد محور هراز

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محدودیت تردد خودرو‌های سنگین

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

محدودیت ترافیکی محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر

تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محور‌ها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود