رئیس کل دادگستری استان کردستان با ۶۵ نفر از مراجعان مردمی ملاقات کرد همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان با ۶۵ نفر از مراجعه کنندگان به دادگستری دبدار و پس از بررسی درخواست هایشان ، دستورات لازم را صادر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

رئیس کل دادگستری استان کردستان با ۶۵ نفر از مراجعان مردمی ملاقات کرد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان با ۶۵ نفر از مراجعه کنندگان به دادگستری دبدار و پس از بررسی درخواست هایشان ، دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛در این دیدار مردمی ، حجت الاسلام حسینی درخواست‌های مراجعه کنندگان از جمله مشکلات حقوقی و قضایی مانند اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، مرخصی زندانی، تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی را مورد رسیدگی قرار داد و دسورات لازم را صادر نمود.

گفتنی است این برنامه ملاقات مردمی از سری برنامه های کمیته قضایی ستاد دهه فجر استان کردستان می باشد و از دیگر برنامه‌های این کمیته می‌توان به دیدار مسئولین قضایی استان با خانواده معظم شهدا ، حضور مسئولین قضایی استان در مصلی نماز جمعه، نشست خبری با اصحاب رسانه، بازدید از زندان‌های استان، برگزاری نشست موعظه ای و اخلاقی و … را نام برد.