همزمان با برگزاری پیاده‌روی اربعین موکب خدمات رسانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان در شهرکربلای معلی برپا شده است. این نخستین بار است که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با برپایی موکب و ایستگاه بازی در مسیر پیاده‌روی اربعین به معرفی بازی‌های ایرانی- اسلامی پرداخته است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به […]

همزمان با برگزاری پیاده‌روی اربعین موکب خدمات رسانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان در شهرکربلای معلی برپا شده است. این نخستین بار است که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با برپایی موکب و ایستگاه بازی در مسیر پیاده‌روی اربعین به معرفی بازی‌های ایرانی- اسلامی پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این موکب که داخل حرم امام حسین (ع)، شارع الشهداء برپا است ضمن ارائه بازی‌های ایرانی- اسلامی و حوزه مقاومت، فرصت انجام این بازی‌ها برای کودکان و نوجوانان حاضر در پیاده‌روی اربعین فراهم شده است.
بازی‌های سفیرعشق، مختار: فصل قیام، فرمانده مقاومت: نبرد آمرلی از موسسه فرهنگی منادیان، بازی موبایلی کودکان اربعین از ساخته‌های استودیو بازی‌سازی ایرانی- اسلامی مهاد و بازی موبایلی پیربابا (بازی آشپزی ایرانی-موکب‌داری) تولید استودیو مارس از جمله بازی‌هایی هستند که در موکب بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در شهرکربلا ارائه شده و امکان انجام این بازی‌ها برای زائران وجود دارد.
در این موکب علاوه  بر امکان انجام بازی، درباره توجه به موضوع رده‌بندی سنی بازی‌ها و لزوم توجه خانواده‌ها به مصرف بهینه بازی‌های دیجیتال و سواد بازی نیز اطلاع‌رسانی می‌شود