تیم هندبال سپاهان بازیکن جدید به‌خدمت گرفت علی هرتمنی با عقد قراردادی رسمی به تیم هندبال سپاهان اصفهان پیوست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی هرتمنی بازیکن سابق تیم هندبال سپاهان اصفهان امروز یک‌شنبه سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با عقد قراردادی به جمع طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود اضافه شد. هرتمنی که در پست گوش‌راست بازی […]

تیم هندبال سپاهان بازیکن جدید به‌خدمت گرفت

علی هرتمنی با عقد قراردادی رسمی به تیم هندبال سپاهان اصفهان پیوست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی هرتمنی بازیکن سابق تیم هندبال سپاهان اصفهان امروز یک‌شنبه سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با عقد قراردادی به جمع طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود اضافه شد.

هرتمنی که در پست گوش‌راست بازی می‌کند، پیش از این در جمع طلایی‌پوشان حضور داشت و به‌مدت ۱۱ سال سابقه فعالیت در تیم‌های پایه و بزرگسالان هندبال سپاهان را در کارنامه دارد.

تیم هندبال سپاهان بازیکن جدید به‌خدمت گرفت

وی جانشین میلاد قلندری ملی‌پوش هندبال سپاهان می‌شود؛ قلندری با شکستگی استخوان کف پا مواجه شده و چند ماهی از میادین به دور خواهد بود و از همین‌رو مجید رحیمی‌زاده تصمیم گرفت برای ادامه راه در رقابت‌های لیگ برتر هندبال و جام باشگاه‌های آسیا بازیکن جدید به‌خدمت بگیرد و با مشکل کمبود بازیکن در پست‌های تخصصی مواجه نشود.