برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری در جاده کمربندی جوادیه شیراز یک کشته و سه مصدوم داشت. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، اعلام کرد: این حادثه ساعت ۳:۲۱ بامداد امروز ۲۲ شهریور ماه در جاده کمربندی جوادیه روی […]

برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری در جاده کمربندی جوادیه شیراز یک کشته و سه مصدوم داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، اعلام کرد: این حادثه ساعت ۳:۲۱ بامداد امروز ۲۲ شهریور ماه در جاده کمربندی جوادیه روی داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه ۱۵ به همراه گروه امداد و نجات با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شدند.
براساس گزارش اعلامی: دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و ام جی به شدت با یکدیگر برخورد و هر دو وسیله نقلیه در مسیر متوقف شده بودند.
سرنشینان هر دو خودرو (دو خانم و یک آقا سرنشین خودروی ۲۰۶ و یک آقا راننده خودروی ام جی) به شدت مصدوم و در اتاقک خودرو‌ها گرفتار بودند.
آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق هر دو وسیله نقلیه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و با استفاده از تجهیزات مخصوص، عملیات رهاسازی افراد محبوس شده را آغاز کردند.
نیرو‌های آتش نشانی پس از انتقال سرنشینان به خارج از کابین وسایل نقلیه، هر چهار مصدوم را برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

بیشتر بخوانید:

نجات راننده لودر در شیراز

متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی مرگ راننده مرد جوان خودروی پژو ۲۰۶ تایید و دیگر سرنشینان به دلیل مصدومیت شدید راهی مراکز درمانی شدند.
آتش نشانان در پایان، بقایای به جای مانده از حادثه را از سطح جاده پاکسازی کردند و در پایان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند