امام جمعه اصفهان در دیدار جمعی از فرماندهان یگان‌های نیرو‌های مسلح استان با امام جمعه اصفهان: یکی ازعلت‌های بقای نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش و فعالیت شبانه روزی و جان بر کف نیرو‌های مسلح به معنای عام است به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد همزمان با ۱۹ […]

امام جمعه اصفهان در دیدار جمعی از فرماندهان یگان‌های نیرو‌های مسلح استان با امام جمعه اصفهان:

یکی ازعلت‌های بقای نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش و فعالیت شبانه روزی و جان بر کف نیرو‌های مسلح به معنای عام است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد همزمان با ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی و بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی با امام راحل، در دیدار جمعی از فرماندهان یگان‌های نیرو‌های مسلح (ارتش، نیروی انتظامی و سپاه) مستقر در استان اصفهان گفت: نیرو‌های مسلح ایران فقط به گرفتن اسلحه برای جنگیدن اکتفا نکرد و امروز خود سلاح می‌سازد، این در حالی است که در زمان جنگ تحمیلی تمام سعی دشمن این بود که کسی به ما اسلحه نفروشد و امروز تمام سعی دشمن این است که ما به کسی اسلحه نفروشیم.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه یکی ازعلت‌های بقای نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش و فعالیت شبانه روزی و جان بر کف نیرو‌های مسلح است، افزود: ارتشیان ما در آن زمان مسلمان بودند ودل در گرو ملت ایران داشتند و از سوی دیگر دل پرخونی هم از رژیم منحوس شاهنشاهی داشتند، لذا با بازکردن درب‌های پادگان و دادن اسلحه‌ها به مردم، در تسریع پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگی را ایفا کردند.

وی اشاره کرد: نیرو‌های مسلح خاصه ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی و هوایی، اقدامات بی نظیر و گام‌های بلندی درهشت سال دفاع مقدس برداشتند.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: هنوز قانون منحوس و ضد بشریت کاپیتولاسیون (مصونیت نیرو‌های آمریکایی) در برخی از کشور‌های به اصطلاح توسعه یافته، چون ژاپن وجود دارد، ولی ایران اسلامی خیلی زود با پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر این استعمار جهانی کشید.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ادامه داد: امام راحل به ما فهماند که اسلام فقط نماز و روزه و انجام واجبات نیست، بلکه رعایت قانون نفی سبیل و حفظ عزت مسلمانان نیز واجب است.

در ابتدای این دیدار برخی از فرماندهان نیرو‌های هوایی و نیرو‌های مسلح مستقر دراستان به بیان و تشریح اقدامات، ابتکارات، فعالیت‌ها و دستاورد‌های خود در عرصه‌های مختلف پرداختند و بر توان بالای نیرو‌های نظامی ایران در جهان امروز تاکید کردند.