نجات مادر بادار با اقدام به موقع گشت پلیس راهور اصفهان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نجات جان یک مادر باردار با اقدام به موقع واحد گشت این پلیس و اسکورت آمبولانس حامل این مادر تا بیمارستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اصغر زارع اظهار کرد: […]

نجات مادر بادار با اقدام به موقع گشت پلیس راهور اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نجات جان یک مادر باردار با اقدام به موقع واحد گشت این پلیس و اسکورت آمبولانس حامل این مادر تا بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اصغر زارع اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر متوقف‌شدن یک دستگاه خودروی آمبولانس حامل مادر باردار در گره ترافیکی ایجاد شده در بلوار کشاورز شهر اصفهان بلافاصله واحد گشت پلیس راهور شهرستان اصفهان در محل حضور یافته و اقدام به بازگشایی مسیر کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: باتوجه‌به پاره شدن کیسه آب مادر باردار و احتمال خفه شدن نوزاد عوامل گشت پلیس راهور خودروی آمبولانس را وارد خط ویژه کرده و آن را تا بیمارستان اسکورت کردند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: خوشبختانه با تلاش مأموران گشت پلیس راهور در بازگشایی مسیر و انتقال سریع و به‌موقع این مادر باردار به بیمارستان خطر مرگ حتمی برای مادر و فرزند رفع شد و نوزاد هم به‌صورت صحیح‌وسالم به دنیا آمد.

زارع، با اشاره به قدردانی خانواده مادر باردار و عوامل اورژانس از اقدام به‌موقع و سریع واحد گشت پلیس راهور استان اظهار داشت: از شهروندان می‌خواهیم هنگام مواجه با خودروهای آمبولانس مسیر را برای آنها باز کنند چرا که متوقف‌شدن این خودروها در ترافیک ممکن است به ازبین‌رفتن جان بیماران داخل آنها منجر شود و بنابراین بایستی همه کمک کنند تا امدادگران سریعاً بیماران را به محل درمانی انتقال دهند.