عنایت مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به مدارس ارامنه قابل‌تقدیر است منتخب مردمی حوزه انتخابیه مسیحیان ارمنی جنوب ایران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در نشست صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با منتخبین مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به جهت عنایت ویژه به مدارس ارامنه استان […]

منتخب مردمی حوزه انتخابیه مسیحیان ارمنی جنوب ایران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در نشست صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با منتخبین مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به جهت عنایت ویژه به مدارس ارامنه استان قدردانی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گقارد منصوریان، منتخب مردمی حوزه انتخابیه مسیحیان ارمنی جنوب ایران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در نشست صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با منتخبین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به جهت عنایت ویژه به مدارس ارامنه استان قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: متأسفانه دو بنیاد مهم خانواده و آموزش و پرورش در جامعه تغییر کرده است و امروزه به برخورد با دانش‌آموز ظرفیت بسیاری را نیاز دارد و از همین رو موضوع تربیت باید اولویت آموزش و پرورش باشد.

منصوریان اذعان داشت: باید پژوهش و واکاوی‌هایی در خصوص مسائل اجتماعی صورت پذیرد تا بتوانیم راهکارهای متناسب با آن پیشنهاد دهیم و از این چالش‌ها گذر کنیم.

منتخب مردمی حوزه انتخابیه مسیحیان ارمنی جنوب ایران بیان داشت: مسئله معیشت معلمان باید به نحوی تأمین شود تا شان و جایگاه این شغل حفظ شود.