اقدامات شایسته پلیس در موضوع عفاف و حجاب نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از اقدامات انتظامی کردستان گفت: پلیس در موضوع عفاف و حجاب شایسته عمل می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در همایش چادرهای آسمانی که در سالن اجتماعات شهدای انتظامی کردستان با […]

اقدامات شایسته پلیس در موضوع عفاف و حجاب

نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از اقدامات انتظامی کردستان گفت: پلیس در موضوع عفاف و حجاب شایسته عمل می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در همایش چادرهای آسمانی که در سالن اجتماعات شهدای انتظامی کردستان با حضور مسئولان و فعالان حوزه عفاف و حجاب در استان برگزار شد، بیان داشت: پلیس در حوزه و ماموریت های گوناگون در راستای امنیت و آرامش روانی شهروندان به خوبی عمل می کند و در این حوزه نیز با مجاهدت ایفای نقش می کند.

وی افزود: انتظامی کردستان در موضوع عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان اقدامات شایسته ای دارد که این مهم قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه پلیس  در رعایت حقوق شهروندی اهتمام ویژه ای دارد، گفت: صبوری و مردم داری پلیس استان قابل ارزش است و امیدوارم این عمل شایسته به نحو احسن رو به پیشرفت باشد.

عبدالرضا پورذهبی در ادامه افزود: امیدوارم شهروندان با رعایت ارزش ها، فرهنگ اسلامی و احترام به قوانین در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشند.

هدف دشمن ضربه به بنیان خانواده است
سردار علی آزادی در ابتدای این مراسم موضوع عفاف و حجاب را جهت تقویت بنیان خانواده دارای اهمیت دانست و گفت: هدف دشمن ضربه به بنیان خانواده است و این کار را از خانواده و بنیان آن یعنی زنان شروع کرده است، لیکن هرگز به این هدف پلید خود نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن، فروپاشی خانواده از طریق انحرافات فکری و عقیدتی زنان است، افزود: دشمن برای دست یابی به هدفش، بحث کشف حجاب و برهنگی را مطرح و آن را تبلیغ می کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه به نقش عفاف و حجاب در تامین امنیت پرداخت و گفت: این همایش یک اقدام پیشگیرانه در موضوع عفاف و حجاب می باشد و پلیس استان با اقتدار در راستای تامین نظم و امنیت روانی شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان