مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان با اشاره به تفاهم نامه ایجاد اشتغال این اداره با بسیج سازندگی سپاه استان خوزستان برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد گفت: چهار هزار فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت در خوزستان فراهم می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،مدیر کل کمیته […]

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان با اشاره به تفاهم نامه ایجاد اشتغال این اداره با بسیج سازندگی سپاه استان خوزستان برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد گفت: چهار هزار فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت در خوزستان فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان با اشاره به تفاهم نامه ایجاد اشتغال این اداره با بسیج سازندگی سپاه استان خوزستان برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد گفت: چهار هزار فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت در خوزستان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، تفاهم نامه ایجاد اشتغال نیازمندان بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بسیج سازندگی سپاه خوزستان امضا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین مبنی بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و منابع در جهت ایجاد و توسعه اشتغال برای مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند با تکیه بر استعداد نسل جوان و ظرفیت علمی استان، و هم افزایی همگانی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی تفاهم مشترکی بین کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان و سازمان بسیج سازندگی سپاه این استان منعقد شد.

جمال شیبه افزود: تعامل و همکاری مشترک جهت ایجاد و توسعه حداقل ۴ هزار فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت امداد و نیازمندان ۵ دهک پایین درآمدی جامعه با رویکرد رفع فقر، توانمندسازی اقتصادی و توسعه عدالت اجتماعی با استفاده حداکثری از منابع امکانات بسیج و کمیته امداد از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.