نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همکاری روسیه و ایران را یک تهدید جدی برای این رژیم خواند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که همکاری بین روسیه و ایران تهدیدی جدی نه تنها برای اسرائیل بلکه برای اوکراین، اروپا و کل جهان است. براساس گزارش میدل […]

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همکاری روسیه و ایران را یک تهدید جدی برای این رژیم خواند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که همکاری بین روسیه و ایران تهدیدی جدی نه تنها برای اسرائیل بلکه برای اوکراین، اروپا و کل جهان است.

براساس گزارش میدل ایست مانیتور، نخست وزیر صهیونیست‌ها در مصاحبه با کانال روس زبان «آر تی وی آی» مدعی شد، «ایران یک دولت تروریستی خطرناک است و این واقعیت که روسیه با آن کار می‌کند کل دنیا را در خطر قرار می‌دهد.»

وی همچنین از استفاده ادعایی نیروهای ارتش روسیه از پهپادهای ایرانی انتقاد کرد اما باز هم تاکید کرد که تل آویو هیچ کمک نظامی مستقیم به اوکراین نخواهد کرد.

ایران هرگونه ارسال تسلیحات از جمله پهپاد به روسیه را رد کرده و آن را فضاسازی کشورهای غربی برای تشدید فشارها علیه تهران خوانده است.