افراطی حزب “صهیونیسم مذهبی” به عنوان وزیر دارایی و «آوی مائوز» از حزب دینی تندروی “نوعم” برای در اختیار گرفتن بسیاری از برنامه های آموزشی در نظر گرفته شده اند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، لاپید در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: آثار و پیامدهای واقعی حاصل از انتخاب های یاد […]

افراطی حزب “صهیونیسم مذهبی” به عنوان وزیر دارایی و «آوی مائوز» از حزب دینی تندروی “نوعم” برای در اختیار گرفتن بسیاری از برنامه های آموزشی در نظر گرفته شده اند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، لاپید در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: آثار و پیامدهای واقعی حاصل از انتخاب های یاد شده، فروپاشی دو وزارتخانه امنیت و آموزش است.

وی افزود: لیکود به شریک کوچکی در کابینه تبدیل شده است. نتانیاهو در اوج ضعف قرار دارد و تندروها در حال سوق دادن اسرائیل به سوی نقاط غیرقابل تصور و جا انداختن سیاست های جنون آمیز خود در اسراییل هستند.

در همین راستا «ناحوم بارنیع» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» به اهداف نتانیاهو و دولت متبوع وی اشاره کرد و گفت: از بین بردن دادگاه عالی و از بین بردن سازمان شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم اسراییل) از جمله اهداف است.

بارنیع بدون اشاره به ضعف و ناتوانی آشکار ارتش رژیم صهیونیستی در برابر محور مقاومت بنا بر اذعان خود مقامات این رژیم گفت: سومین هدف نتانیاهو در کابینه جدید، از بین بردن کامل پروژه هسته ای ایران است.

وی در عین حال به طور ضمنی به ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر ایران اذعان کرد و گفت که با چنین کابینه ای نمی توان کاری در قبال تهران انجام داد.