اهدای ۵۲۲ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستانی مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از اهدای ۵۲۲ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و نیازمند خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند که در محل سپاه بیت المقدس استان کردستان برگزار شد، […]

اهدای ۵۲۲ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستانی


مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از اهدای ۵۲۲ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت و نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند که در محل سپاه بیت المقدس استان کردستان برگزار شد، عنوان کرد : امروز ۵۲۲ فقره جهیزیه با هم افزایی سپاه پاسداران به نوعروسان نیازمند اهدا می شود.
وی افزود: از این تعداد جهیزیه ۴۷۰ فقره در بین نوعروسان تحت حمایت این نهاد و ۵۲ فقره نیز در بین نوعروسان خانوارهای نیازمند با دهک درآمدی یک تا سه که از طرف سپاه بیت المقدس معرفی شده اند اهدا و توزیع می شود.
طوسی گفت: از این تعداد جهیزیه ۷۰ فقره در بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بانه، ۲۲ فقره بیجار، ۱۸ فقره دهگلان، ۲۹ فقره دیواندره، ۲۶ فقره سروآباد، ۷۲ فقره سقز، ۲۲ فقره قروه، ۲۸ فقره کامیاران، ۶۹ فقره مریوان، ۸۶ فقره منطقه یک سنندج و ۲۸ فقره منطقه دو سنندج توزیع شده است.


وی تصریح کرد: ارزش قیمت کارخانه این جهیزیه ها حدود ۴۰ میلیون تومان است و هدیه ای از طرف مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) به زوج های جوان نیازمند که زندگی مشترک را آغاز کرده اند است.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: این تعداد جهیزیه در قالب پنج قلم کالای اساسی شامل : یخچال، تلویزیون، لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است.
وی با شاره به اینکه قبلا ۸۲۹ فقره جهیزیه در بین مددجویان توزیع شده، افزود: با جهیزیه اهدایی امروز تعداد جهیزیه های اهدایی به نوعروسان از ابتدای امسال تاکنون به هزار و ۳۵۱ فقره افزایش پیدا می کند.