رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان در جمع ناظران بهداشتی دامپزشکی، بر اعلام و ثبت سریع بیماری ها در سامانه پایش و مراقبت بیماری های دامی(GIS) تاکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان؛ جلسه مرور و هم افزایی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با بیماری های […]

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان در جمع ناظران بهداشتی دامپزشکی، بر اعلام و ثبت سریع بیماری ها در سامانه پایش و مراقبت بیماری های دامی(GIS) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان؛ جلسه مرور و هم افزایی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با بیماری های آنگارا و تب سه روزه با حضور ناظران بهداشتی مزارع پرورش مرغ گوشتی، پولت ‌و تخمگذار و نیز مسئولین درمانگاه های دامپزشکی فعال در شهرستان اردستان در محل این شبکه برگزار شد.

دکتر سعید راعی رئیس شبکه دامپزشکی اردستان در این نشست ضمن مروری بر بیماری تب سه روزه و به صورت اخص بیماری آنگارا دقت در انجام بازرسی های ممیزی پیش از جوجه ریزی، اعلام و ثبت سریع بیماری ها در سامانه GIS را از ناظران بهداشتی خواستار شد.

وی نظارت بر عقیم سازی کود در پایان دوره پرورش، حفظ امنیت زیستی واحدهای پرورش و تهیه جوجه از گله های مرغ مادر واکسینه شده در برابر بیماری آنگارا را از عوامل مهم در پیشگیری از این بیماری دانست