استفاده از ظرفیت مردم با برد همراه بوده است مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: هر کجا از ظرفیت مردم استفاده کردیم، همان‌جا برد با مردم و مسؤولان ما بوده، مانند ۸ سال جنگ تحمیلی که توسط مردم اداره شد اما هر کجا از مردم فاصله گرفتیم، قطعا موفق نبودیم. به […]

استفاده از ظرفیت مردم با برد همراه بوده است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: هر کجا از ظرفیت مردم استفاده کردیم، همان‌جا برد با مردم و مسؤولان ما بوده، مانند ۸ سال جنگ تحمیلی که توسط مردم اداره شد اما هر کجا از مردم فاصله گرفتیم، قطعا موفق نبودیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در آیین تجدید عهد کارکنان سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با شهدا در سال جدید اظهار داشت: سال جدید را در جوار مزار مطهر شهدا آغاز کردیم و امید است این مسیر تا پایان کار، مسیر و راه ما باشد و شاهد انحرافی در آن نباشیم.

وی افزود: بر اساس سفارش علما انسان باید در ماه مبارک رمضان کیفیت‌جو باشد و نباید با کمیت کاری داشته باشد برای مثال در هنگام قرائت قرآن، در آیات آن تدبر کند و گاهی در سوره‌ها عمیق شود.

صادقی با تأکید بر اینکه از دیگر سفارشات علما تفکر است، عنوان کرد: در این راستا دقایقی از ساعات ماه مبارک رمضان را با خود و خدای خود خلوت کنید و تفکر کنید که از ماه رمضان سال گذشته تا ماه رمضان امسال تاکنون چه اعمال خوب و بدی انجام داده‌اید.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین حالات بندگی انسان‌ها سجده کردن است، خاطرنشان کرد: علما این عبادت ویژه را در ماه مبارک رمضان بسیار سفارش کرده‌اند، علاوه بر این انسان باید در ماه مبارک رمضان خوش‌رو و مهربان باشد به این معنا که اخلاق فرد روزه‌دار باید از روزی که روزه نیست بهتر باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان باید برای خود هدف‌گذاری کنیم و هدف اصلی شب‌های قدر باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند خدای متعال ماه رجب را برای درک ماه شعبان و ماه شعبان را برای درک ماه رمضان و ماه رمضان را برای درک شب‌های قدر قرار داده است.

صادقی تصریح کرد: باید هدف همه ما از روزه‌داری و دعاهای مرسوم در ماه مبارک رمضان، شب‌های قدر باشد و در این شب‌ها باید مقدرات خودمان را از خدای متعال دریافت کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه ماه رمضان ماه ربیع‌القرآن است، یادآور شد: در این ماه هر روز یک آیه را انتخاب کنید و روی این آیه تدبر کنید و آن آیه را مدام تکرار کنید، با تکرار و دیدن ترجمه و تفسیر آن آیه، بهار قرآن را درک می‌کنید.

وی با اشاره به شعار سال و سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم که به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل و در تحقق شعار سال نیز به صورت عملی اقدام کنیم، تأکید کرد: همه اعمال مسؤولان و مردم باید در راستای تحقق مو به موی فرمایشات ایشان باشد و به‌صورت جهادی و انقلابی وارد عمل شوند.

صادقی با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام بوده‌اند، افزود: هر کجا از ظرفیت مردم استفاده کردیم، همان‌جا برد با مردم و مسؤولان ما بوده، مانند ۸ سال جنگ تحمیلی که توسط مردم اداره شد اما هر کجا از مردم فاصله گرفتیم، قطعا موفق نبودیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که تاکنون جوانان ما در عرصه‌های مختلف داشته‌اند را باید برای مردم تبیین کنیم چرا که همین‌ها باعث امیدآفرینی در بین مردم می‌شود و در این مسیر تقویت نقاط قوت و بر طرف کردن نقاط ضعف از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.