رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب در واکنش به پرتاب کوکتل مولوتوف به سمت حصار مرزی بین فلسطین اشغالی و لبنان نسبت به اقدامات حزب الله هشدار دادند و تاکید کردند در شرایط کنونی ما در هر جنگی با آنها دچار یک وضعیت فاجعه‌بار خواهیم شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند […]

رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب در واکنش به پرتاب کوکتل مولوتوف به سمت حصار مرزی بین فلسطین اشغالی و لبنان نسبت به اقدامات حزب الله هشدار دادند و تاکید کردند در شرایط کنونی ما در هر جنگی با آنها دچار یک وضعیت فاجعه‌بار خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که پرتاب کوکتل مولوتف توسط یک فعال حزب الله به سمت حصار مرزی در نزدیکی منطقه المطله، تشدید اقدامات تحریک آمیز حزب الله است.

رابی همرشلاگ خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی گفت که یکی از فعالان حزب الله که سوار بر موتورسیکلت بود، کوکتل مولوتف را به سمت حصار مرزی پرتاب کرد، اما شعله ور نشد و به حصار آسیب وارد کرد.

این خبرنگار افزود: فرد مهاجم در حالی متواری شد که نیروهای ارتش موفق به پاسخگویی به موقع نشدند.

وی ادامه داد: به نظر می رسد فعالان حزب الله تحت تأثیر تهدیدهای «یوآو گالانت» وزیر جنگ قرار نگرفتند که هفته گذشته از مزارع شبعا بازدید و تهدید کرد که لبنان را به عصر حجر باز می‌گرداند.

چند رسانه اسرائیلی به آنچه که وضعیت تنش‌ها در شمال فلسطین اشغالی و احتمال جنگ با حزب‌الله می‌دانند، پرداختند و تاکید کردند که رژیم اشغالگر در هر جنگی با حزب‌الله دچار یک وضعیت فاجعه‌بار خواهد شد و تهدیدات گالانت از سوی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله مضحک تلقی شدند.

«آلون آویتار» سرهنگ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و کارشناس مسائل عربی، به کانال ۱۳ این رژیم گفت که سید حسن نصرالله می‌بیند که واقعیت اسرائیل شکننده است و شکاف داخلی در حال گسترش است و این موضوع فرصتی برای نصرالله است.

«کوبی ماروم» سرلشکر ذخایر ارتش رژیم اسرائیل و کارشناس مسائل امنیت ملی نیز تهدیدات گالانت علیه لبنان را پوچ خواند و گفت: وقتی طرف مقابل را تهدید نظامی می‌کنید، این تهدید باید قابل اعتماد باشد اما این تهدیدها پوچ است.

پیش تر «حاج جهاد» از فرماندهان مقاومت لبنان به تهدید اخیر یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که ادعا کرده بود، این رژیم می‌تواند لبنان را به زعم خود به عصر حجر بازگرداند، پاسخ داد و افزود: این بار جنگ نه در جنوب لبنان بلکه در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خواهد بود و مواضع اشغالگران به گور نظامیان ارتش این رژیم تبدیل خواهد شد.

حاج جهاد با تاکید بر آمادگی مقاومت، گفت: امروز با مقاومتی روبرو هستیم که درخصوص امکان دستیابی به پیروزی از اعتماد بالایی برخوردار است.

وحشت مسئولان رژیم صهیونیستی از هر اقدامی از سوی حزب الله لبنان همزمان با اختلافات و درگیری‌های داخلی این رژیم آنها را واداشته تا برای جبران ابهت فروریخته خود، به طور مداوم اقدام به تهدید کنند.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیستی طی چندماه گذشته بارها بر وحشت رژیم صهیونیستی از هرگونه عملیات از سوی حزب الله لبنان تاکید کرده‌اند.