با توجه به برودت هوا ادارات و مدارس در برخی از استان های کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل و یا غیر حضوری شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های کشور دوشنبه و سه شنبه بیست و ششم و بیست […]

با توجه به برودت هوا ادارات و مدارس در برخی از استان های کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل و یا غیر حضوری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های کشور دوشنبه و سه شنبه بیست و ششم و بیست و هفتم دی تعطیل و یا غیر حضوری شده است.

ادارات و مدارس استان همدان دوشنبه تعطیل شد

 بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی استان همدان همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، موسسات، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

مدارس گلستان دوشنبه غیرحضوری و ادارات با تاخیر کار خود را آغاز می کنند

استاندار گلستان گفت: مدارس فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه نیز غیر حضوری و آموزش‌ها در سامانه شاد ادامه یابد.کلاس‌های دانشگاه نیز تعطیل خواهد بود و آزمون‌ها بهتر است غیر حضوری باشد. ادارات نیز کار خود را با یک ساعت و نیم تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس خراسان جنوبی تا پایان هفته غیر حضوری شد/ ادارات تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از غیر حضوری شدن تمامی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس استان تا پایان هفته خبر داد.

مدارس و دانشگاههای گیلان تا چهارشنبه غیرحضوری وساعات کاری ادارات محدود است

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: تا پایان هفته جاری ادارات با ساعت کاری محدودتر به فعالیت خود ادامه می دهند و فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان نیز به صورت غیرحضوری است.

دورکاری ادارات، مدارس و دانشگاههای خراسان شمالی تا پایان هفته تمدید شد

استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد بحران از ادامه دورکاری ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد.

مهد‌های کودک، مدارس و دانشگاههای خراسان رضوی  تا پایان هفته تعطیل شد

فرماندار مشهد گفت: مهد‌های کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته غیر حضوری شد.

مدارس و برخی از دانشگاه‌های استان قزوین فردا دوشنبه تعطیل شدند

بر اساس مصوبه ستاد بحران استان قزوین، با توجه به بارش برف و برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز، شروع به کار تمامی دستگاه‌های دولتی از روز دوشنبه ۲۶ دی تا پایان هفته ساعت ۹ صبح و پایان کار ساعت ۱۴ خواهد بود.

دوشنبه، مدارس برخی از مناطق سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
مجید محبی، مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آموزش مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی  در شهرستان‌های زاهدان، نصرت آباد و میرجاوه، در شیفت صبحو در شهرستانهای زابل،زهک؛هامون،هیرمند و نیمروز در هر دو شیفت فردا دوشنبه به صورت غیرحضوری است.

مدارس البرز غیرحضوری شد/ ادارات از ۹ تا ۱۴ فعال هستند

افضلی با بیان این که دوشنبه، ۲۶ دی‌ماه آموزش همه مقاطع تحصیلی مدارس دولتی و غیردولتی البرز به دلیل مدیریت مصرف گاز به صورت غیرحضوری دایر است، گفت: مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های استان تعطیل اما دانشگاه‌ها باز هستند.