مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از سرویس‌دهی این شرکت به هیئت‌های مذهبی شهر در شب‌های ماه محرم خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعباس روحانی با اعلام این خبر گفت: شرکت اتوبوسرانی اصفهان مانند سال‌های گذشته خدمت‌رسانی به هیئت‌های مذهبی و […]

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از سرویس‌دهی این شرکت به هیئت‌های مذهبی شهر در شب‌های ماه محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعباس روحانی با اعلام این خبر گفت: شرکت اتوبوسرانی اصفهان مانند سال‌های گذشته خدمت‌رسانی به هیئت‌های مذهبی و عزاداران سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) را در دستور کار خود قرار داده است و کارکنان و ناوبران با عشق و ارادت به‌صورت ویژه و حتی پس از پایان شیفت کاری خود به این هیئت‌ها سرویس‌دهی می‌کنند.
او با بیان اینکه هر سال حدود ۱۹۰ هیئت مذهبی از شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان برای جابه جایی دسته‌های عزاداری اتوبوس درخواست می‌کنند، افزود: شرکت اتوبوسرانی متناسب با درخواست و توان شرکت به هریک از این هیئت‌ها بین یک تا دو دستگاه اتوبوس اختصاص می‌دهد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تعرفه هر دستگاه اتوبوس بالغ بر ۱۰۰ هزار تومان است، اعلام کرد: به‌منظور کمک به هیئت‌های مذهبی شهر، ۸۷ درصد تعرفه توسط شهرداری اصفهان پرداخت می‌شود.
آنطور که او گفت، هر دستگاه اتوبوس در شب‌های ماه محرم همراه با راننده از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ نسبت به جابه‌جایی عزاداران اقدام می‌کند.