خانواده محیط زیست استان اصفهان، درگذشت حشمت الله ملکی محیط بان منطقه حفاظت شده خانگرمز استان همدان را به خانواده وی، همکاران و جامعه محیط زیست کشور تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان اصفهان، در پی درگذشت حشمت الله ملکی محیط بان منطقه حفاظت […]

خانواده محیط زیست استان اصفهان، درگذشت حشمت الله ملکی محیط بان منطقه حفاظت شده خانگرمز استان همدان را به خانواده وی، همکاران و جامعه محیط زیست کشور تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان اصفهان، در پی درگذشت حشمت الله ملکی محیط بان منطقه حفاظت شده خانگرمز بر اثر وقوع انفجار کپسول گاز در اتاقک محیط بانی این منطقه، خانواده محیط زیست استان اصفهان نیز در پیام تسلیتی این فقدان را به خانواده و همکاران وی، همچنین جامعه محیط زیست کشور تسلیت گفته و برای این محیط بان، علو درجات و مغفرت الهی را مسألت دارد.

محیط بانان حشمت الله ملکی و حامد مومیوند در حین بیتوته در منطقه حفاظت شده و انجام وظیفه در تاریخ ۶ شهریورماه ۱۴۰۱، دچار حادثه آتش سوزی شدند که این حادثه، منجر به فوت محیط بان ملکی شد. محیط بان حامد مومیوند نیز در اثر شدت جراحات وارده، در بخش سوانح سوختگی بیمارستان بعثت همدان بستری و تحت درمان است است.