فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت ۱۷۷ قاچاقچی موادمخدر و انهدام ۱۶ باند در تهران خبرداد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سردار حسین رحیمی در اجرای جدیدترین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ که صبح امروز در مقر مرکزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: مأموران  پلیس مبارزه […]

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت ۱۷۷ قاچاقچی موادمخدر و انهدام ۱۶ باند در تهران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سردار حسین رحیمی در اجرای جدیدترین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ که صبح امروز در مقر مرکزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: مأموران  پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ همواره و در هرلحظه و ساعت در حال مبارزه با سوداگران مرگ هستند و در این میان از قاچاقچی عمده و دانه درشت تا خرده فروشان را مورد شناسایی قرار می دهند، خوشبختانه در نتیجه اقدامات انجام شده نیز شاهد تنگ شدن عرصه بر سوداگران مرگ در پایتخت هستیم.

سردار رحیمی: قاتلان شهید آرمان علی وردی دستگیر شدند

وی با بیان اینکه این نوزدهمین مرحله از اجرای طرح رعد بود، گفت: در این طرح ماموران پلیس چهار تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، شیشه، گل و… را کشف و ضبط کردند. همچنین ۱۷۷ قاچاقچی عمده موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند. از این افراد ۱۹ دستگاه خودروی سواری توقیف شده است.
به گفته رییس پلیس پایتخت، ۱۶ باند نیز که در حوزه موادمخدر فعال بود، منهدم شد. شناسایی و انهدام چهار لابراتوار یا همان آزمایشگاه تولید مخدر صنعتی نیز که پس از انجام ساعت‌ها کار اطلاعاتی انجام شده از جمله دیگر اقدامات قابل توجه پلیس در این مرحله از طرح ظفر است.
رئیس پلیس پایتخت درباره برخورد با پاتوق های مصرف و فروش موادمخدر نیز گفت: در اجرای این طرح، هفت واحد در محلات شوش، مولوی و هرندی که مرکز فروش مواد مخدر بودند شناسایی و پلمب شد. همچنین ۱۹ قبضه سلاح گرم و سرد نیز از مواد فروشان دستگیر شده، کشف شد.
وی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ طرح پاکسازی و نظارت محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اجرا شده است، گفت: در جریان مأموریت هایی که در محورهای مواصلاتی به تهران اجرا شد، یک تن و ۶۵۸ کیلوگرم مواد مخدر در مبادی ورودی به تهران کشف و ضبط شد و در این خصوص نیز تعدادی از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

کشف ۲۷۲ کیلوگرم روان‌گردان از عطاری‌ها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح نظارت بر عطاری ها نیز گفت: در اجرای این طرح که با مشارکت پلیس مبارزه با موادمخدر و پلیس اماکن عمومی به اجرا درآمد، نسبت به بازدید از این اماکن و ارائه هشدارها و تذکرهای لازم اقدام شد . خوشبختانه عمده صنوف همکای خوبی با پلیس دارند.
وی ادامه داد: در مجموع ۲۷۲ کیلوگرم مواد روان گردان نظیر قرص‌های لاغرکننده، سیگارهای روغنی که حاوی ماده مخدر شیشه هستند از عطاری‌ها و موادفروشان پایتخت کشف شده است. شهروندان باید توجه داشته باشند که فریب مواردی چون کاهش وزن و … با دارو و … را نخورند چرا که برخی از این داروها غیرمجاز و اعتیادآور هستند.
رحیمی در ادامه به تشریح برخی از پرونده های مهم نیز پرداخت و گفت: سوداگران مرگ قصد داشتند که ده‌ها کیلوگرم مواد مخدر به ویژه شیشه را در پوشش ظروف سفالی، لباس و پرده و با روشی پیچیده از تهران به مقصد اروپا قاچاق کنند که از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفتند.
رئیس پلیس پایتخت در پایان تاکید کرد که برخورد پلیس با موادمخدر و سوداگران مرگ ادامه داشته و اجرای طرح‌هایی چون امنیت محله محور و ظفر و … انجام خواهد شد