بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از نمایشگاه «روستا آباد» اصفهان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده تاکنون مجموع بازدید از نخستین نمایشگاه روستا آباد استان به ۱۰ هزار نفر رسیده که قابل توجه است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی […]

بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از نمایشگاه «روستا آباد» اصفهان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده تاکنون مجموع بازدید از نخستین نمایشگاه روستا آباد استان به ۱۰ هزار نفر رسیده که قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مجید جوهری مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان با اعلام این خبر، بیان کرد: نمایشگاه روستا آباد اصفهان در ایام نوروز با هدف معرفی محصولات، آداب و رسوم، لباس و تولیدات کشاورزی روستایی و عشایری از یکم تا پانزدهم فروردین ماه در مجموعه چهلستون با حضور تولید کنندگان روستایی و عشایری استان در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۲۰ غرفه محصولات روستایی و عشایری مانند صنایع دستی، لباس‌ و پارچه‌های محلی و دست‌ساخته‌های عشایر و روستایی و محصولات لبنی، عسل و گیاهان دارویی را به خریداران عرضه می‌کنند.
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری اصفهان اظهار کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده تاکنون مجموع بازدید از نخستین نمایشگاه روستا آباد به ۱۰ هزار نفر رسیده که قابل توجه است.
وی ادامه داد: نمایشگاه روستا آباد اصفهان به عنوان تجربه موفق این استان برای معرفی ظرفیت روستاها و مناطق عشایری استان است و مقرر شده این رویداد به صورت گسترده و در فصول مختلف جهت افزایش جذب سرمایه‌گذاری در اقتصاد روستا بویژه توسعه گردشگری روستایی تکرار شود.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری عنوان کرد: در حال حاضر ۱۳ درصد جمعیت استان در مناطق روستایی و عشایری ساکن هستند که سهم بسزایی در تولید مواد غذایی و امنیت غذایی کشور دارند و برپایی نمایشگاه، بازارچه و رویدادهای معرفی کسب و کارهای بومی در دستور کار است.