آیین گشایش نمایشگاه ملی هنرهای تجسمی با عنوان «شکوه لاله‌ها» روز شنبه هفتم خردادماه با محوریت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل ازایثار،آیین گشایش نمایشگاه ملی هنرهای تجسمی با عنوان «شکوه لاله‌ها» به مناسبت سوم خرداد هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر «روز ملی مقاومت، ایثار و […]

آیین گشایش نمایشگاه ملی هنرهای تجسمی با عنوان «شکوه لاله‌ها» روز شنبه هفتم خردادماه با محوریت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل ازایثار،
آیین گشایش نمایشگاه ملی هنرهای تجسمی با عنوان «شکوه لاله‌ها» به مناسبت سوم خرداد هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر «روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی» در موزه مرکزی شهدا برگزار شد.

رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و علیرضا رجایی رئیس کمیسیون بین‌الملل و حقوقی تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند.

در آیین گشایش این نمایشگاه استادان و هنرمندان پیشکسوت و فعال در این حوزه حضور داشتند و پس از افتتاح از این نمایشگاه بازدید کردند.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این مراسم گفت: برگزاری نمایشگاه‌های هنری موجب افزایش انگیزه هنرمندان به خلق اثر در زمینه فرهنگ ایثار و شهات می‌شود که این بسیار ارزشمند است. البته بهبود وضعیت اقتصادی هنرمندان از هدف‌های بنیاد است که این موضوع را با جدیت دنبال می ‌کنیم.

نریمانی با تاکید براینکه امروز دیپلماسی هنر از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، افزود: امروزه هنرمندان جامعه ایثارگری با ارائه آثارشان حرف‌های بسیاری برای گفتن حتی در مجامع بین‌المللی دارند