دکتر کشتکار در دیدار با خانواده شهید رضا جعفری، یگانه شهید دامپزشکی استان اصفهان اظهار نمود: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا موجب عزت و پالایش روح انسان می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ دکتر محمد کشتکار معاون توسعه مدیریت […]

دکتر کشتکار در دیدار با خانواده شهید رضا جعفری، یگانه شهید دامپزشکی استان اصفهان اظهار نمود: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ دکتر محمد کشتکار معاون توسعه مدیریت و منابع و همراهان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته دامپزشکی در سال ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید رضا جعفری از شهدای دامپزشکی استان در جبهه های حق علیه باطل، با همسر و فرزند معزز ایشان دیدار و گفتگوی صمیمانه ای داشتند.
در این دیدار صمیمی دکتر کشتکار ضمن ابلاغ سلام مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان و همچنین تاکید وی بر گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیدار با خانواده های شهدا، این حضور را جزو وظایف مسئولان در قبال خانواده های شهدا خواند و گفت: این انقلاب به برکت خون شهدا پابرجا مانده است.
وی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا بوده و امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان، از شهدا بعنوان طلایه داران و پرچمداران راستین عرصه های عشق و ایثار یاد کرد و گفت: تجلیل، تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.
در پایان این دیدار و گفتگوی صمیمانه با اهدای لوح سپاس به همسر شهید، به نیابت از دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان، از صبر و استقامت ایشان تجلیل به عمل آمد.
خاطر نشان می گردد، شهیدرضاجعفری در سن ۳۴ سالگی به همراه برادرش شهید حمید جعفری و شهید محمود بابایی قائم مقام حفاظت اطلاعات غرب کشور در روز یازدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در حین ماموریت نظامی به درج رفیع شهادت نائل آمدند.
شایان ذکر است در این برنامه دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهید جعفری، دکتر اسماعیل باشی سرپرست اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات، اسماعیل هادیان رئیس اداره امور مالی، حمید سبکتکین رئیس اداره امور اداری، رفاه و پشتیبانی و رسول زکیان <<مدیر>> و سید رسول راست قدم کارشناس روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر کشتکار را همراهی می نمودند.