رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: کرمانشاه طی سه روز میزبان کاروان «روایت حبیب» به مناسبت ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،افشین آزادی ، با اشاره به برگزاری رویداد «روایت حبیب» در استان کرمانشاه، اظهار کرد: روایت حبیب ویژه برنامه‌ای فرهنگی هنری درباره سردار شهید سلیمانی است که برای […]

رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: کرمانشاه طی سه روز میزبان کاروان «روایت حبیب» به مناسبت ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،افشین آزادی ، با اشاره به برگزاری رویداد «روایت حبیب» در استان کرمانشاه، اظهار کرد: روایت حبیب ویژه برنامه‌ای فرهنگی هنری درباره سردار شهید سلیمانی است که برای دومین سال متوالی در کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه کاروان هنری «روایت حبیب» از ۱۱ آذر از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در تهران فعالیت خود را آغاز کرده و اختتامیه آن نیز ۱۳ دی هم‌زمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان خواهد بود افزود: مسیر این کاروان پس از تهران، استان‌های خراسان شمالی، مازندران، سمنان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خوزستان، جزیره کیش، فارس، یزد و کرمان است.

رئیس حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌های این کاروان شامل هنرهای نمایشی، نقالی و پرده‌خوانی، نمایشگاه عکس و تجسمی، محفل نقد کتاب، کارگاه‌های هنرهای تجسمی، شب خاطره، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان، عصر شعر، موسیقی و سرود است که به فراخور شرایط هر استان این برنامه‌ها اجرا می‌شودآزادی با اشاره به به برنامه‌های کاروان روایت حبیب در ۲ شهرستان گیلان غرب و سرپل ذهاب بیان کرد: کاروانی به نام «سفیر حبیب» که زیرمجموعه “کاروان حبیب” است قرار است در فاصله روزهای ۲۳ تا ۲۶ آذرماه یک روز در شهرستان سرپل ذهاب و یک روز در شهرستان گیلان غرب اجرای برنامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: همچنین کاروان روایت حبیب یک ویژه‌برنامه تلویزیونی هم در استان کرمانشاه خواهد داشت که در محوطه تاریخی طاق بستان اجرا می‌شود.

رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: در زمان حضور کاروان روایت حبیب در کرمانشاه برگزاری یک نمایشگاه تخصصی از تصاویر سردار دل‌ها، اجرای گروه‌های تئاتر خیابانی در مدارس را خواهیم داشت.