در دیدار مرتضوی – استاندار اصفهان – با حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان – تولیت مسجد جمکران به حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) – در خصوص مباحث جاری و دغدغه های همگانی استان به گفتگو و رایزنی پرداختند. مرتضوی، در این نشست با ارائه گزارشی مبسوط و جامع از دستاوردها، فعالیت ها و […]

در دیدار مرتضوی – استاندار اصفهان – با حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان – تولیت مسجد جمکران به حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) – در خصوص مباحث جاری و دغدغه های همگانی استان به گفتگو و رایزنی پرداختند.

مرتضوی، در این نشست با ارائه گزارشی مبسوط و جامع از دستاوردها، فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در شش ماه سپری شده از دولت سیزدهم در استان شهید پرور اصفهان، بر ضرورت فعال سازی ظرفیت های بالقوه استان و بهره مندی شایگان از حضور همه نیروهای انقلابی، متعهد و معتقد در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح موضوع کرد .

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان، نیز در این دیدار با تبیین سبقه ممتاز و بی بدیل استان اصفهان در عرصه های متعالی ایثارگری، جهادگری، رشادت تا تحقق شهادت، خیرین، شاخص های اعتماد اجتماعی و مسئولیت اجتماعی و …، همچنین تاریخچه شکل گیری روز ۲۵ آبان ۱۳۶۱ که این روز را به «روز ایثار و شهادت اصفهان» مبدل و مزین ساخت به توصیف موضوع پرداخت.
وی، تاکید کرد: افتخار خدمت به مردم استان اصفهان توفیقی به غایت ارزنده و ممتاز است. انشاالله شما و همه همکاران بتوانید در این برهه و مقطع تاریخی در مسیر خدمتگزاری موفق و موید باشید و در انتها نیز بر همراهی و معاضدت بی دریغ خویش تصریح و اعلام آمادگی نمود.
خبرنگار: الهام خانی