قوه قضائیه جلوی اقدامات علیه منافع ملی با ناکارآمد جلوه دادن دولت را بگیرند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارج مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی جلوی اقدامات علیه منافع ملی با ناکارآمد جلوه دادن دولت را بگیرند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از صاحب نیوز، زهره […]

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارج مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی جلوی اقدامات علیه منافع ملی با ناکارآمد جلوه دادن دولت را بگیرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از صاحب نیوز، زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صاحب نیوز»؛ با بیان اینکه دولت آیت‌الله رئیسی، دولتی مردمی و با مدیریت جهادی هست که در عرصه‌های مختلف در حال انجام تلاش‌های ارزشمند و خدماتی است که مستقیماً نفع آن به طبقه ضعیف و متوسط جامعه می‌رسد، گفت: در حال حاضر شاخص‌های اقتصادی، اشتغال، تولید و از این قبیل، روند بهبودی را نشان می‌دهند و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک مردم ثمرات این خدمات را لمس خواهند کرد.

وی تعامل بین دولت و مجلس و خدمات این دو قوه را اثرگذار عنوان کرد و تعامل امروز بین قوای سه‌گانه را نقطه‌ قوت برای کشور خواند که می‌تواند سرعت خدمت‌رسانی به مردم را بیش‌تر کند.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم اما افزود: با وجود این تلاش‌های شبانه‌روزی از مدت‌ها قبل شاهد حرکتی در سطح فضای مجازی هستیم که برخاسته از اتاق‌های فکری هست که به دنبال خراب کردن وجهه دولت انقلابی و مجلس انقلابی نزد مردم با اهداف انتخاباتی است.

الهیان تصریح کرد: این افراد درصدد هستند به مردم این دروغ را القا کنند که تفکر انقلابی در مجلس و دولت ناکارآمد هست و ما مصادیق مهمی از این سیاه‌نمایی‌ها را می‌توانیم در فضای مجازی در قالب دروغ‌پردازی‌ها، اتهامات و تخریب چهره‌های انقلابی از جمله شخ رئیس جمهور مشاهده کنیم.

وی در مقابل این تخریب که علیه منافع ملی کشور بوده و سبب ایجاد اصطکاک در مسیر خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، به طور جد از قوه قضائیه و همچنین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی خواست به این مسأله ورود پیدا کنند تا از نشر و اشاعه اکاذیب و تشویش اذهان عمومی جلوگیری شود و با افراد و گروه‌هایی که با اهداف سیاسی و انتخاباتی در حال طراحی توطئه برای ناکارآمد جلوه دادن دولت و مجلس انقلابی هستند برخورد جدی کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در دو سه ماه آینده با انتخابات مجلس و در واقع فضای انتخاباتی روبرو هستیم و اگر جلو این بی‌اخلاقی‌ها گرفته نشود، تشدید شده و در حالی که مردم، دولت و مجلس را یکپارچه و همسو می‌دانند، دست‌هایی سعی در تخریب هم دولت و هم مجلس خواهند کرد تا بتوانند در انتخابات پیش‌رو توفیقاتی را به دست بیاورند