تدوین راهبرد بستری برای سرمایه گذاران و دیپلمات‌های خارجی در استان / بررسی راهکارهای سرمایه‌گذاری در کردستان با دعوت از ۲۰ کشور دنیا معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از همایش بزرگ سرمایه‌گذاری با حضور ۲۰ کشور در استان خبر داد و بر فراهم نمودن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این همایش تاکید کرد. […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از همایش بزرگ سرمایه‌گذاری با حضور ۲۰ کشور در استان خبر داد و بر فراهم نمودن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این همایش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مهدی رمضانی” شامگاه روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه در جلسه هماهنگی کمیته روابط خارجی که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، از مردم فهیم و موقعیت شناس استان برای مشارکت پرشور در انتخابات تشکر و قدردانی کرد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی در استان،، در آینده بر فراهم نمودن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این همایش تاکید کرد و گفت: این همایش بین المللی به میزبانی استان کردستان اقدامی ماندگار در تاریخ کردستان است ولی بایستی در این زمینه امکانات مناسب را برای تجار، دیپلمات ها و سرمایه گذارهای خارجی تدارک ببینیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه حضور نمایندگان ۲۰ کشور در استان با هدف سرمایه‌گذاری در راستای رونق و شکوفایی اقتصاد استان کاری ارزشمند است، افزود: همایش مذکور یک انگیزه مضاعف می خواهد لذا مدیران ذیربط باید در حوزه‌های مختلف به جد با ارائه ایده و نظریه‌های تخصصی پای کار باشند.
رمضانی برگزاری این همایش را مطلوب عنوان کرد و گفت: بیش از  پنجاه درصد مجوزهای خارجی در استان ابطال شده است لذا این مهم نیازمند بررسی بیشتر و همکاری و تعامل رسانه‌ها است.