مدیر عامل اتوبوسرانی اصفهان گفت: امسال۹۰۰دستگاه اتوبوس به شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان سرویس دهی می کنند و نسبت به سال گذشته ۴۰۰دستگاه اضافه شده و نسبت به دو سال گذشته تعداد اتوبوسها دو برابر شده است. سید عباس روحانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،با بیان اینکه ۴ دستگاه اتوبوس دو […]

مدیر عامل اتوبوسرانی اصفهان گفت: امسال۹۰۰دستگاه اتوبوس به شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان سرویس دهی می کنند و نسبت به سال گذشته ۴۰۰دستگاه اضافه شده و نسبت به دو سال گذشته تعداد اتوبوسها دو برابر شده است.

سید عباس روحانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،با بیان اینکه ۴ دستگاه اتوبوس دو کابین ۱۸ متری پس از پنج سال توقف به‌دلیل تحریم قطعات، راه‌اندازی، اورهال و وارد ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسرانی اصفهان شده است اظهار کرد: ۸ دستگاه اتوبوس نو آتروس (ایران خودرو دیزل) به ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسرانی اصفهان اضافه شده است.

مدیر عامل اتوبوسرانی اصفهان فعالیت در این سازمان را به صورت شبانه‌روزی بیان کرد و گفت: فعالیت در این سازمان۳ شیفت است و ساعت کاری شیفت صبح تا ساعت ۱۷ افزایش یافته است.

وی در ادامه از وجود ۱۲ خط بی‌آرتی خبر داد و گفت: از سوی شورای ترافیک ۱۲خط بی آر تی مصوب شده که تاکنون ۴ خط از این خطوط احداث و کارشناسی‌های اولیه خط پنجم بی‌آرتی انجام شده است.

روحانی اضافه کرد: خط ۳۴ فعلی حدفاصل ترمینال قدس، خیابان امام خمینی، میدان جمهوری اسلامی، خیابان کاشانی تا صفه،با توجه به حجم زیاد تعداد مسافر و اتوبوس ها مطالعاتی انجام شده که این خط به عنوان خط پنجم BRT تبدیل شود و به موضوع تغییر کاربری خط به‌صورت بی‌آرتی پرداخته شده است.