دیدار اعضای کانون ایثار و شهادت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با خانواده شهیدان امینی پور اعضای کانون ایثار و شهادت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با خانواده جاوید الاثر اسماعیل امینی پور و شهید سعید امینی پور، شهید مجید امینی پور فرزندان مرحوم علی امینی پور، دیدار کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

اعضای کانون ایثار و شهادت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با خانواده جاوید الاثر اسماعیل امینی پور و شهید سعید امینی پور، شهید مجید امینی پور فرزندان مرحوم علی امینی پور، دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، در این دیدار دکتر محسن شریعتی معاون فرهنگی دانشجویی،  ضمن تسلیت شهادت ۷ نفر از پاسداران انقلاب اسلامی توسط رژیم غاصب صهیونیستی حضور در خانواده شهید را افتخاری دانستند که نصیب جمع حاضر شده و برای مادر شهید آرزوی سلامتی کرده و از ایشان التماس دعای خیر جهت عاقبت بخیری داشتند. 

مادر شهیدان ذکر شده نیز رمز عاقبت بخیری را لقمه حلال دانسته و مهمترین خصوصیات فرزندانش را احترام به پدر و مادر و عشق به جهاد در راه خدا برشمردند.ایشان تاکید داشتند فرزندانش از لحظه شروع جنگ عطش حضور در میدان داشته و با اذن پدر و مادر به جبهه اعزام شدند.

در این مراسم پس از ذکر فضایل شهدا توسط ذاکر اهل بیت پرچم متبرک حرم امام حسین «ع» و حرم امام رضا «ع» مورد بهره برداری معنوی حاضرین قرار گرفت و سپس با اهدای هدایا  از خانواده شهید تجلیل شد.

گفتنی است: اولین شهید خانواده امینی پور به نام سعید در مهر ۱۳۶۰ در جنوب دارخوین و دومین شهید به نام مجید در یکم مرداد ۱۳۶۱ در آبادان به شهادت و سومین شهید به نام اسماعیل امینی ‌پور نیز در سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان زخمی شده و بدست مزدوران بعثی عراقی افتاده بود که از سرنوشت او هنوز اطلاعی در دست نیست.‌