قاتل متواری درگیری در مریوان دستگیر شد فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت دراین شهرستان خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ طیب محمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اعلام خبر مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری بین ۲ […]

قاتل متواری درگیری در مریوان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت دراین شهرستان خبرداد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ طیب محمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اعلام خبر مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری بین ۲ شهروند  در شهر مریوان بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با حضور در محل دریافتند که ۲ نفر با هم درگیر شدند، که فرزند یکی از آنان با ضربات چاقو فرد دیگر را مجروح و از محل متواری می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان مریوان بیان داشت: مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده اقدامات درمانی موثر واقع نشد و در بیمارستان فوت کرد.
وی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی مشخص گردید که قاتل به یکی از شهرستان های همجوار متواری و قصد خروج از کشور را داشته که در ساعات اولیه با شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط، محل اختفای قاتل شناسایی گردید.
سرهنگ محمدی تصریح کرد : کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مریوان با همکاری آگاهی استان متهم را در یکی از شهرستان های همجوار  دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی مریوان در پایان به جوانان عزیز مریوانی توصیه نمود که از حمل سلاح سرد اجتناب نمایند و به خانواده های محترم نیز توصیه نمود بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.