مأموران نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی در بازدید از تعدادی از اصناف اراک تعدادی کیف و کوله پشتی قاچاق بکشف شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در بازدید مأموران نظارت بر اماکن عمومی استان از تعدادی از اصناف شهرستان اراک، تعدادی کیف و کوله پشتی قاچاق به […]

مأموران نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی در بازدید از تعدادی از اصناف اراک تعدادی کیف و کوله پشتی قاچاق بکشف شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در بازدید مأموران نظارت بر اماکن عمومی استان از تعدادی از اصناف شهرستان اراک، تعدادی کیف و کوله پشتی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ “مهدی تقوی نیا” رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: طرح بازدید از اصناف فعال در فروش لوازم و التحریر و دیگر محصولات مورد نیاز دانش آموزان با توجه به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس، در شهرستان اراک اجرا شد.

سرهنگ تقوی نیا افزود: در این طرح که با مشارکت بازرسان اداره صمت انجام گرفت، از تعدادی از اصناف فعال در اراک بازدید و تعدادی کیف و کوله پشتی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی بودند، کشف شد.

او در پایان با اشاره به تعیین ارزش ۲۰۰ میلیون ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده در این طرح افزود: متصدیان اصناف مربوطه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.