استاندار فارس از انتقال خط تولید اتوبوس‌های برقی به کلانشهر شیراز خبر داد و گفت: در این مسیر در کنار شهردار شیراز خواهیم بود.به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد هادی ایمانیه در مراسم تودیع و معارفه شهردار شیراز از انتقال خط تولید اتوبوس‌های برقی به کلانشهر شیراز خبر داد و اظهار […]

استاندار فارس از انتقال خط تولید اتوبوس‌های برقی به کلانشهر شیراز خبر داد و گفت: در این مسیر در کنار شهردار شیراز خواهیم بود.
به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد هادی ایمانیه در مراسم تودیع و معارفه شهردار شیراز از انتقال خط تولید اتوبوس‌های برقی به کلانشهر شیراز خبر داد و اظهار داشت: یک‌هزار اتوبوس برقی تولید شده توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی که هفته گذشته رونمایی شد مربوط به همین شرکت است که به دلیل شیرازی بودن مدیرعامل آن مذاکراتی صورت گرفته که مقرر شد خط تولید این خودروهای برقی به شیراز منتقل شود.

وی از شهردار شیراز خواست در بحث نوسازی ناوگان حمل‌و نقل درون شهری شیراز با جدیت ورود کرده و توجه ویژه‌ای به عملیاتی شدن و بهره‌برداری از خطوط قطار شهری و مترو به‌ویژه در خط‌های ۲، ۳، ۴ و اتصال آنتنی خطوط به حرم احمدابن موسی داشته باشیم.

ایمانیه تصریح کرد: در این مسیر در کنار شهردار شیراز خواهیم بود، همچنین ساماندهی اطراف حرم مطهر را از دیگر الزامات شهرداری شیراز برشمرد و گفت: در حال حاضر طرح ۵۷ هکتاری توسعه و ساماندهی اطراف حرم به ۳۶۰ هکتار تبدی شده و شامل کل منطقه ۸ شهرداری شیراز است.

وی افزود: این طرح ۳۶۰ هکتاری باید شامل مسجد، حسینیه، ورزشگاه و … باشد و برنامه‌های جدی در بخش مبارزه با اعتیاد ارائه کارهای هنری و زیبا و مستئلی از این قبیل در این بخش دنبال شود.

استاندار فارس تاکید کرد شهردار شیراز در کنار توجه به مسائل عمرانی که بسیار با اهمیت است میبایست در حوزه فرهنگی و عقیدتی بویژه جوانان ورود کنند و طرح مسجد محوری در محلات که طرحی پیشرفته است را با جدیت دنبال و پیگیری کنند.

ایمانیه از لزوم اقتصادی کردن باغات قصرالدشت و تعداد ارزش افزوده در باغات سخن گفت و اظهار داشت: با فشار و زور نمی‌شود باغدار را مجبور به حفظ باغ کرد. همچنین متاسفانه به دلیل برخی بدسلیقه‌ای ها بخشی از درختان باغات شیراز حفظ شده است که آبیاری باغات توسط آب‌های ناشی از پساب فاضلاب به جد دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ باغات شیراز می‌بایست تدابیر جدیدی اندیشیده شود گفت: کمربند سبز با عرض ۵۰ متری در اطراف شهر شیراز و کتابخانه مرکزی در تالار بزرگ شهر باید از اولویت‌های برنامه شهردار برای کلانشهر شیراز باشد.

استاندرا فارس گفت: بزودی از پروژه پردیس سینمایی و سالن تیراندازی بازدید خواهند کرد و از شهردار شیراز می‌خواهند هر چه سریعتر این دو پروژه تکمیل و به مرحله اتمام برسد.

وی از استفاده از تفکرات و اندیشیده‌های خوش فکر جوانان تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت جوانان دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه که بسیار خوشفکر و خوش سلیقه بوده و از انگیزه بالایی برخوردار بوده اند در عرصه مدیریت شهری استفاده کرد و با بهره‌مندی از توان علمی، تجربه و هنر پیشکسوتان طرح‌های بزرگی را تعریف و عملیاتی کرد.

راهکار جلوگیری از نابودی باغات قزوین صدور مجوز احداث چاه‌های عمیق است

صدور دستور قضایی برای جلوگیری از تغییر کاربری باغات و اراضی کشاورزی خوزستان

فرماندار فیروزکوه: مشگل قطعی گاز در روستای مزداران برطرف می‌شود‌/ تمرکز بر پاک‌سازی باغات از گل و لای

استاندار فارس، پاکدستی و اخلاق‌مداری را از مولفه‌های بسیار مهم در حوزه خدمات شهری و ارتباط با شهروندان برشمرد و تاکید کرد: گاهی یک بداخلاقی یا اشکال مالی باعث زیرسوال بردن یا از بین رفتن آبروی یک مجموعه می‌شود لذا باید در کنار تسریع در روند کار مردم به مباحث پاک‌دستی و اخلاق مبتنی بر مردم داری توجه شود.

ایمانیه از شهردار شیراز خواست در کنار توجه به رفاه شهری به فکر رفاه کارکنان مجموعه شهرداری باشد، همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از شهردار سابق شیراز از وی بعنوان فردی شریف، متدین، خدمت‌گزار و با توانمندی بالا یاد کرد و افزود: وی در دوران مسئولیت خود توانست به خوبی شهر را اداره کند.

استاندار فارس یکی از رموز اصلی استان را وحدت بین مسئولان قوه قضائیه، مجلس و مدیران امور اعلام کرد و گفت: باید زیر سایه نماینده ولی فقیه در استان این وحدت را حفظ کرده و وارد حاشیه‌ها نشویم.

وی تاکید کرد: بیش از ۹۹ درصد مردم استان فارس مردمی شریف، منصف، احترام‌گذار و نجیب هستند که باید برای جلب رضایت آن‌ها تلاش کرد. همچنین در خصوص میزان خسارت‌های ناشی از اعتراضات حوادث اخیر گفت: میزان خسارت‌های وارده نسبت به اموال عمومی و خصوصی در استان نسبت به سال ۹۸ بسیار کم بوده و این امر نشان دهنده زحمات بسیار فراوان نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در ایجاد فضای امنیت، آسایش و آرامش بوده است.

وی یادآور شد: خسارت‌های وارده در سال ۹۸ ، هزار برابر خسارت وارده در این مقطع کنونی بوده است.