قرار گرفتن در اوج قدرت صنعت دفاعی و نظامی در دستور کار است مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:بدنبال قرار گرفتن در اوج قدرت صنعت دفاعی و نظامی هستیم و بودجه قابل توجهی به صنایع دفاعی اختصاص یافته است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه […]

قرار گرفتن در اوج قدرت صنعت دفاعی و نظامی در دستور کار است

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:بدنبال قرار گرفتن در اوج قدرت صنعت دفاعی و نظامی هستیم و بودجه قابل توجهی به صنایع دفاعی اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت / دفاع امیر سرتیپ دوم  افشین خواجه فرد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان  به مناسبت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی طی سخنانی در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی امروز مجهز به نیروی انسانی هستیم که توانایی طراحی و ساخت هواپیما را دارند و با استفاده از این سرمایه می‌توان به بهره وری رسید.
وی ادامه داد: در مجموعه سازمان هوایی بیش از ۲۰۰ مجموعه کمک خدمات مهندسی در حوزه اشتغال آفرین و دانش بنیان داریم.
معاون وزیر دفاع با اشاره به تحریم کشورمان در حوزه اقتصادی، گفت: به جای واردات تجهیزات و سلاح نظامی که دشمن راه مقابله با آن را می‌داند سیاست را بر ساخت محصولات دفاعی و نظامی بومی کشور متمرکز کردیم.
امیر خواجه فرد با اشاره به اینکه همواره بدنبال قرار گرفتن در اوج قدرت صنعت دفاعی و نظامی هستیم، گفت: بودجه قابل توجهی به صنایع دفاعی اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: افزایش توان رزمی کشور از نظر شریعت و عقل پذیرش شده است و تاکنون نگذاشتیم فشارهای اقتصادی خللی بر صنعت نظامی و دفاعی ما وارد کند زیرا با رسیدن به قدرت صنعت دفاعی می‌توان از مرز و بوم کشور دفاع کرد.
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به اصفهان و بازدید از شرکت هواپیماسازی ایران (هسا) بر توانمندی این مجموعه تاکید شد و اصفهان توانایی ساخت هواپیمای مسافربری و تجاری را دارد.
امیر خواجه فرد تصریح کرد: برای ساخت هواپیمای تجاری و مسافربری به توان علمی، عزم ملی، پای کار آمدن و همکاری مجدانه چند وزارتخانه نیاز است.