استاندار اصفهان از کارگاه ملی گرافیک «برای ایران» بازدید و با طراحان و هنرمندان حاضر در کارگاه گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ضمن این بازدید با برخی از هنرمندان گرافیست و طراح که […]

استاندار اصفهان از کارگاه ملی گرافیک «برای ایران» بازدید و با طراحان و هنرمندان حاضر در کارگاه گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ضمن این بازدید با برخی از هنرمندان گرافیست و طراح که از سراسر کشور در کارگاه ملی «برای ایران» شرکت کرده اند به گفتگو پرداخت و بیان کرد: بازتاب وقایع جامعه در آثار هنری می تواند حقایق را آنگونه که هست به مخاطب در سراسر دنیا مخابره کند و از هرگونه تحریف وقایع جلوگیری می کند.
وی خاطر نشان کرد: زبان گویا و صریح هنر می تواند در آگاهی بخشی به جامعه تأثیرگذار باشد.
استاندار اصفهان بیان کرد: هنر یک زبان بین المللی است و هنرمندانِ آگاه و بصیر با دستان توانمند و هنرمندانه شان می توانند خالق واقعیت ها باشند و دشمنِ فتنه انگیز را رسوا کنند‌.
وی عنوان کرد: هنر تجسمی زبان زنده و گویای هنرمند است که در این کارگاه راوی فتنه انگیزی های دشمن و مظلومیت مردم ایران در برابر افکار شوم دشمنان شده است.
استاندار اصفهان بیان کرد: از گردهمایی این جمعِ نخبه هنری که از گوشه و کنار ایران عزیز به اصفهان آمده اند کمال تشکر و قدردانی را داریم و امیدواریم در شهر هنرپرور اصفهان هنرمندان ایران زمین بتوانند در آرامش به خلق آثاری بی بدیل بپردازند و برگی زرین از بصیرت و بینش عمیق خود نسبت به وقایع اخیر را به یادگار بگذارند.
گفتنی است؛ کارگاه ملی طراحی، اکران شهری و پوستر با دستمایه گرافیک و کارتون «برای ایران» از روز چهارشنبه هجدهم آبان آغاز به کار و تا امروز بیستم آبان‌ماه در عمارت سعدی حوزه هنری استان اصفهان با حضور ۱۵۰ هنرمند از سراسر کشور در حال برگزاری است