عظمتی که انقلاب اسلامی به ما داده با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه مقایسه قبل از انقلاب با شرایط فعلی اصلا درست نیست، گفت: عظمت و بزرگی که انقلاب اسلامی به ما داده است با قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

عظمتی که انقلاب اسلامی به ما داده با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه مقایسه قبل از انقلاب با شرایط فعلی اصلا درست نیست، گفت: عظمت و بزرگی که انقلاب اسلامی به ما داده است با قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ سردار مجتبی فدا صبح امروز در همایش بانوان مهدوی، رهروان فاطمی اصفهان با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروز بزرگ شده فضای مجازی هستند، گفت: در فضای مجازی بودن خوب است اما آن چیزی که متناسب با فرهنگ ما است باید در دسترس قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: متاسفانه امروزه فضای مجازی در حال ترویج ناامیدی، خودکشی و… است و ظرفیت استفاده آن برای جوانان و نوجوانان ما به درستی فراهم نیست.

وی با اشاره به قدرتمندی ایران، تاکید کرد: اتفاقاتی که علیه ایران اسلامی در حال رخ دادن است همه به واسطه قدرتمند شدن ما است.

فدا با بیان اینکه مقایسه قبل از انقلاب با شرایط فعلی اصلا درست نیست، اظهار کرد: عظمت و بزرگی که انقلاب اسلامی به ما داده است با قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در پایان اضافه کرد: بخشی از این عظمت و بزرگی که انقلاب اسلامی به ما داده به واسطه ایستادگی، مقاومت، حفاظت و حراست ارزش‌ها توسط بانوان جامعه بوده است