«تامر کیلانی» یکی از فرماندهان گروه مقاومت «عرین الاسود» در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در نابلس به شهادت رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، گروه مقاومت فلسطینی «عرین الاسود/بیشه شیران» صبح امروز (یک‌شنبه، ۲۳اکتبر) از شهادت «تامر الکیلانی» از فرماندهان این گروه در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی خبر داد. طبق گزارش خبرگزاری «شهاب»، […]

«تامر کیلانی» یکی از فرماندهان گروه مقاومت «عرین الاسود» در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در نابلس به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، گروه مقاومت فلسطینی «عرین الاسود/بیشه شیران» صبح امروز (یک‌شنبه، ۲۳اکتبر) از شهادت «تامر الکیلانی» از فرماندهان این گروه در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی خبر داد.

طبق گزارش خبرگزاری «شهاب»، گروه مقاومت عرین الاسود با صدور بیانیه‌ای امروز را عزای عمومی اعلام و شهید الکیلانی را یکی از سرسخت‌ترین مبارزان این گروه فلسطینی توصیف گرد.

عرین الاسود در این بیانیه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بویی از جسارت و شرافت نظامی نبرده و با توسل به روش‌های حقیرانه و فریب‌کارانه، نقشه‌های خود را پیش می‌برد. ما در گروه عرین الاسود سوگند یاد می‌کنیم که تمام ابعاد ترور شهید تامر را روشن کنیم و به رژیم صهیونیستی و آویو کوخاوی می‌گوییم که پاسخی سخت و دردناک در انتظار آن‌هاست.

در ادامه این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی با استفاده از مین چسبان «تی‌ان‌تی» این شهید را ترور کرده است؛ یعنی همان شیوه‌ای را که در ترور «النانی جوابره» و «قذافی ابو سریه» در جریان انتفاضه الاقصی و طی دو انفجار جداگانه، به کار برده بود.

منابع محلی درباره جزئیات این ترور می‌گویند که یک موتورسیکلت در یکی از محله‌های نابلس پارک شده بود و در حین عبور شهید کیلانی، این موتورسیکلت منفجر شده است.

این در حالی است که اخیراً اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه، تمامی فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ را به تشدید خشونت و تداوم پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اماکن مقدس فراخواند و از آن‌ها خواست درسی فراموش‌ نشدنی به این رژیم بدهند.

اتاق عملیات مشترک همچنین به مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و اعضای گروه «عرین الأسود»، کتیبه جنین، کتیبه نابلس، کتیبه طولکرم و تمامی گروه‌های مقاومتی درود فرستاده و تأکید کرده بود که هر گونه آسیبی به مسجدالأقصی، افزایش جنایت‌های دشمن علیه ساکنان قدس و هتک حرمت مقدسات ملت ما به بهانه‌های واهی، نشان دهنده نزدیک بودن نابودی و زوال آن است