تاکید خطیب جمعه اصفهان بر مقابله مردانه مقابل دشمن امروز باید مردانه مقابل ستمکاران ایستاد و حکومت اسلامی را در سراسر جهان گسترش داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در اصفهان گفت: همان‌طوری که امروز شاهدیم جنایتکاران صهیونیستی از ظلم به مردم فلسطین خوشحال […]

امروز باید مردانه مقابل ستمکاران ایستاد و حکومت اسلامی را در سراسر جهان گسترش داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در اصفهان گفت: همان‌طوری که امروز شاهدیم جنایتکاران صهیونیستی از ظلم به مردم فلسطین خوشحال می‌شوند، برخی که فکر می‌کنند با قبول کدخدایی آمریکا زندگی راحتی دارند باید توجه داشته باشند که طبق قرآن دینی برایشان باقی نخواهد ماند.

آیت الله یوسف طباطبایی نژاد افزود: امام خمینی (ره) تنها به بسته شدن سفارت اسرائیل اکتفا نکرد، بلکه فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و امروز شاهدیم در صورتی که آمریکا از اسرائیل حمایت نکند این رژیم جنایتکار در کمترین زمان نابود خواهد شد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سالگرد شهادت شهید مفتح افزود: خوشبختانه امروز ارتباط بسیار خوبی بین دانشگاه و حوزه وجود دارد و حوزه و دانشگاه دو بال پیشرفت و تربیت انقلاب اسلامی هستند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اصفهان، هم در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته اصفهان، ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: حضرت زهرا (س) از عظمت و ویژگی خاصی نزد پیامبر (ص) برخوردار بودند و بر همین اساس به عنوان ام‌ابی‌ها لقب گرفتند، در این راستا پیامبر (ص) حضرت فاطمه را پاره تن خود خطاب کردند.
حجت الاسلام مهدی مستاجران افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی ولایتمداری هستند و ضرورت داد امروز مراکز نخبگانی دانشگاه و حوزه‌ها با تاسی از این بانوی بزرگوار با نگاهی الهی جامعه را هدایت و در مسیر درست خود قرار دهند