خروش مردم بابصیرت اصفهان در سالروز حماسه یوم‌الله ۹ دی مردم اصفهان با حضور گسترده و شورانگیز خود در اجتماع بزرگ حماسه ۹ دی با نظام جمهوری اسلامی ایران سوگند وفاداری یاد کردند و حمایت همیشگی خود از رهبری و آرمان های انقلاب و اسلام را به نمایش گذاشتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

مردم اصفهان با حضور گسترده و شورانگیز خود در اجتماع بزرگ حماسه ۹ دی با نظام جمهوری اسلامی ایران سوگند وفاداری یاد کردند و حمایت همیشگی خود از رهبری و آرمان های انقلاب و اسلام را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اجتماع بزرگ مردم اصفهان به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از دقایقی قبل در میدان انقلاب اصفهان آغاز شد.

همزمان با سراسر کشور خروش مردم بابصیرت اصفهان در تولد ۱۴ سالگی حماسه یوم‌الله ۹ دی تبلور «میثاق امت با ولایت» را به رخ جهانیان کشید.

مردم همیشه در صحنه و بیدار اصفهان در روز حماسه ۹ دی که در کلام مقام معظم رهبری روز فراموش نشدنی، روز شناختن موقعیت، روز تجلی قدرت الهی، روز اتمام حجت برهمه، روز احساس مسوولیت، روز نمایان شدن روح ولایت و روز دشمن‌شناسی ملت ایران نامیده شد به خیابان‌ها آمده‌اند تا بار دیگر به همه جهانیان اعلام کنند با بصیرت، قدرت و ولایت اهداف پلید دشمن را نقش بر آب می کنند و بار دیگر دست قدرت خدا را که برخاسته از بصیرت مردم است نمایان کنند وحرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم بزنند.

تجمع کنندگان با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»‌،‌«مرگ بر آمریکا» و با شعار «خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است» علیه استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان شعار دادند و حمایت خود را از ولایت مطلقه فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

شایان ذکر است، مردم نصف جهان هشتم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ یک روز زودتر از دیگر هموطنان‌شان خروشیدند و از خط قرمزهایشان دفاع کردند. پس از آن حادثه تلخ، مردم بصیر و ولایت‌مدار اصفهان در حرکتی خود جوش در روز ۸ دی دست به تظاهرات و راهپیمایی اعتراضی زدند و محاکمه فتنه‌گران را خواستار شدند.