در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار در تالار مرکزی رشت، ضمن معرفی نفرات برتر، بر تولید آثار فرهنگی با محوریت مقاومت و ایثار برای معرفی هر چه بهتر هویت ایرانی اسلامی تأکید شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، مراسم اختتیامیه سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی […]

در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار در تالار مرکزی رشت، ضمن معرفی نفرات برتر، بر تولید آثار فرهنگی با محوریت مقاومت و ایثار برای معرفی هر چه بهتر هویت ایرانی اسلامی تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، مراسم اختتیامیه سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار، با معرفی نفرات برتر از جمع ۱۵ گروه منتخب امروز در تالار مرکزی رشت به کار خود پایان دادو نماینده محترم ولی فقیه با انتقاد وتذکر جدی ترک جلسه کرد

بنیاد شهید استان گیلان در مخالفت با وصیت نامه شهدا در خصوص لزوم حفظ حجاب و عفاف جلسه‌ای با موسیقی حرام و زنهای کشف حجاب کرده برگزار کرد.

-امام جمعه انقلابی رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تذکر جدی و ترک جلسه و انحراف بنیاد شهید استان گیلان را تا حدودی جبران کرد.