فرمانده سپاه استان کردستان: دشمن ‌تلاش دارد بین شیعه و سنی ‌تفرقه ایجاد کند‌ : فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ارتقای بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌های دشمنان را ضروری دانست و گفت: دشمن با تبلیغات سوء خود قصد دارد بین شیعه و سنی یا سایر مذاهب اسلامی تفرقه ایجاد کند، بنابراین باید هوشیار باشیم. به […]

فرمانده سپاه استان کردستان: دشمن ‌تلاش دارد بین شیعه و سنی ‌تفرقه ایجاد کند‌

: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ارتقای بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌های دشمنان را ضروری دانست و گفت: دشمن با تبلیغات سوء خود قصد دارد بین شیعه و سنی یا سایر مذاهب اسلامی تفرقه ایجاد کند، بنابراین باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی که در مرکز بزرگ اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: به نظر می‌رسد که کمیته‌ها آنچنان که باید هماهنگ نیستند، بنابراین لازم است تا جلسه‌ای برای هماهنگی کمیته‌ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی در برگزاری اجلاسیه بسیار مهم است، افزود: لازم است تا کمیته تبلیغات اجلاسیه فعالیت بیشتری داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت یک اتفاق مهم و نیاز به وقت و تلاش بیشتری دارد، تصریح کرد: هرآنچه که مربوط به حوزه امنیت باشد را به‌ خوبی تأمین خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه کنفرانس وحدت هرچه باشکوه‌تر برگزار شود، تصریح کرد: اثرات تقریب مذاهب و کنفرانس وحدت اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن و تفرقه‌هایی که دشمنان بین مسلمانان ایجاد می‌کنند، مهم است.

سردار حسینی ارتقای بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌های دشمنان را ضروری دانست و یادآور شد:دشمن با تبلیغات سوء خود قصد دارد بین شیعه و سنی یا سایر مذاهب اسلامی تفرقه ایجاد کند، بنابراین باید هوشیار باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه معنویت این موضوع نباید مورد غفلت واقع شود، اظهار کرد:این اجلاس برای اولین بار در کردستان برگزار می‌شود، بنابراین باید همه ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن به‌کار گرفته شود.
مهدی رمضانی افزود: این همایش یک همایش تالیفی است و متأسفانه جریانات تفریقی نیز در کردستان شکل گرفته است، می‌بایست جلسات بیشتری برای هماهنگی هرچه تمام‌تر برگزار شود.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در ادامه اظهار داشت: این نشست زمانی ارزشش بیشتر است که بتواند ظرفیت‌های دینی کردستان را نمایش دهد.
وی افزود: تمهیداتی که در نظر گرفته می‌شود باید به گونه‌ای باشد که مهمانی که وارد کردستان می‌شود همانند همیشه احساس امنیت و آرامش کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: ورودی‌های اجلاسیه باید به گونه‌ای باشد که حرمت علمای منطقه را حفظ کند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان