نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دیوید بارنیا رئیس سازمان جاسوسی این رژیم را به علت انتقاد از عملکرد آمریکا در مذاکرات لغو تحریم‌های ایران، توبیخ کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران؛ به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در گفتگویی که با دیوید بارنیا رئیس موساد داشت از […]

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دیوید بارنیا رئیس سازمان جاسوسی این رژیم را به علت انتقاد از عملکرد آمریکا در مذاکرات لغو تحریم‌های ایران، توبیخ کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران؛ به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، یائیر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در گفتگویی که با دیوید بارنیا رئیس موساد داشت از وی خواست درخصوص اظهارات اخیر خود درباره عملکرد دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای حصول توافق و احیای مذاکرات لغو تحریم‌های ایران توضیح دهد.

مطبوعات و رسانه‌های عبری اعلام کردند: لاپید، بارنیا را به علت سخنانش در جلسه توجیهی روز پنجشنبه توبیخ کرد و علتش هم به زعم لاپید آن بود که رئیس موساد از دستورالعمل‌های تل‌آویو در مورد ایران تخطی کرده است.  

با توجه به شرایطی که بر روند مذاکرات از زمان ارائه پیشنهاد اتحادیه اروپا تاکنون حاکم است تلاش‌های آشکار و پنهان برای تاثیرگذاری بر احیای برجام در جریان است، ازجمله اینکه رژیم صهیونیستی آشکارا تلاش خود را برای تاثیرگذاری بر تصمیم جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در قبال احیای مذاکرات لغو تحریم‌ها افزایش داده است.