قدردانی از کارمندان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان قدردانی از کارمندان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستانبه مناسبت هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند از کارمندان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تجلیل و قدردانی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

قدردانی از کارمندان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

قدردانی از کارمندان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان
به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند از کارمندان و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت روز کارمند در جلسه شورای کارکنان از کارمندان و کارکنان اداره کل ارشاد با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی نموده، و در این جلسه گفت: روز کارمند که هر ساله در هفته دولت روزی به نام این خدمتگذاران صدیق نظام جمهوری اسلامی نامگذاری شده است، نمادی است تا بیاد بیآوریم که وظایفی داریم و کجای این سیستم قرار داریم و آیا در انجام وظایف اداری خویش ساعی و کوشا بوده ایم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همه کارکنان و کارمندان اداره کل ارشاد کردستان، اظهار داشت: شما به عنوان نعمت الهی در کسوت کارمندی همه تلاش و انرژی خویش را برای ارتقای سیستم و رفع و رجوع امور مردم و اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن گذاشته اید، دستان شما را می بوسم، تلاش ها و کوشش های شما را مغتنم می شمارم .

دبیر شورای فرهنگ عمومی در خصوص سفر رئیس محترم جمهور به استان کردستان و مصوبات عرصه فرهنگ و هنر، گفت: در هفته دولت لازم است بیاد بیآوریم که دولت در سفرهای استانی برای هر حوزه چه خدمات و مصوباتی داشته است، سفر اخیر دکتر رئیسی، رئیس محترم جمهور برای کردستان و عرصه فرهنگ و هنر بسیار پربار بود.

ایشان تصریح کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه شاخص استان، تالار مرکزی سنندج اختصاص داده شده، علاوه بر این، ۱۲ میلیارد تومان به اتمام پروژه های نیمه تمام پلاتو های شهرستان ها(مریوان، سقز، قروه) و ۱۲ میلیارد تومان نیز به کتابخانه های عمومی استان در سفر رئیس محترم جمهوری اختصاص داده شده است.

وی در ادامه این نشست صمیمی اذعان داشت: کارمندان و کارکنان اداره کل و شهرستان های تابعه فعال در فضای مجازی، لازم است در خدمات و فعالیت های انجام شده حوزه فرهنگ و هنر اطلاع رسانی های هوشمندانه صورت دهند و خدمات مدیران قبلی را که در واقع زحمت کشیده اند زیر سوال نبرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: از همه ایده ها و نقطه نظرات سازنده همکاران و کارشناسان استفاده بهینه خواهد شد، در این مدت فعالیت ها و برنامه های خوبی در سطح استان اجرا شده است، ساماندهی اتاق ها و فضاهای مجتمع فجر و فراهم نمودن شرایط کاری و اختصاص مکان به انجمن های فرهنگی و هنری یکی از وظایف اصلی اداره کل است این انجمن ها و تشکل ها بدون شک به عنوان بال های پرواز اداره کل عمل خواهند کرد.

در پایان به نمایندگی از کارمندان و کارکنان خانم و آقا، از سه نفر پیشکسوت اداره کل از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تجلیل و قدردانی شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان