اهدای ۲۲۸ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کردستان به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۲۸ فقره جهزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان اهدا شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای ۳۶ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت شهرستان […]

اهدای ۲۲۸ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کردستان

به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۲۸ فقره جهزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای ۳۶ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت شهرستان کامیاران عنوان کرد: در سطح استان به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۲۸ فقره جهیزیه در بین مددجویان تحت حمایت اهدا و توزیع شده است.

وی افزود: این تعداد در قالب پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی بوده که ارزش ریالی هرفقره در حدود ۳۰ میلیون تومان و ارزش کل جهیزیه در حدود هفت میلیارد تومان بوده است.

طوسی با اشاره به اینکه در مرحله قبل ۱۳۰۰ فقره جهیزیه پرداخت شد تصریح کرد: در اسفند ماه سال جاری به مناسبت سالگرد تاسیس این نهاد نیز ۷۱۳ فقره جهیزیه به مددجویان کردستانی پرداخت خواهد شد.

وی گفت: با پرداخت این تعداد جهیزیه هیچ پشت نوبتی در صف انتظار دریافت جهیزیه باقی نخواهد ماند.

طوسی با اشاره به اینکه اعتبار در اختیار کمیته امداد کردستان طی سال جاری دو هزار میلیارد تومان بوده، تصریح کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان آن در زمینه پرداخت مستمری ماهیانه، بیش از ۱۳۸ میلیارد تومان آن در بخش مسکن مددجویان، ۱۰ میلیارد تومان هزینه تحصیلی و ۹۰ میلیارد  تومان نیز در قالب تسهیلات کارگشایی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان مصوب شد که ۶۵۰ میلیارد تومان آن تاکنون جذب و برای ۹۸۰ نفر شغل ایجاد شده است.