هافبک جوان ذوب آهن پس از اتمام قرارداد خود از این تیم جدا شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، باشگاه ذوب‌آهن برای لیگ بیست‌وسوم با تغییر و تحولات فراوانی به مصاف حریفان خود خواهد رفت، چراکه محمد ربیعی تا این‌جای بازار نقل و انتقالات شش بازیکن را به خدمت گرفته و در سوی […]

هافبک جوان ذوب آهن پس از اتمام قرارداد خود از این تیم جدا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، باشگاه ذوب‌آهن برای لیگ بیست‌وسوم با تغییر و تحولات فراوانی به مصاف حریفان خود خواهد رفت، چراکه محمد ربیعی تا این‌جای بازار نقل و انتقالات شش بازیکن را به خدمت گرفته و در سوی مقابل نیز مهره‌هایی را از دست داده است.

سجاد جعفری از جمله بازیکنانی به شمار می‌رود که پس از نمایش موفق در نفت مسجدسلیمان با نظر مهدی تارتار به مدت دو فصل در جمع گاندوها قرار گرفت، اما حالا با حضور محمد ربیعی در رأس کادرفنی این تیم و اتمام قرارداد جعفری، این بازیکن مقصد فوتبالی خود را تغییر خواهد داد.

این هافبک ۲۶ ساله در طی دو سال تنها ۴۰ مرتبه فرصت بازی برای سبزپوشان اصفهانی را پیدا کرد و در بازار نقل و انتقالاتی لیگ بیست‌وسوم یکی دیگر از خروجی‌های تیم ربیعی به شمار می‌رود.

ناگفته نماند که محمد ربیعی تاکنون محمدجواد محمدی، مجید علیاری، امین کاظمیان، پوریا آریاکیا، فردین یوسفی و کمال کامیابی‌نیا را به‌عنوان مهره‌های لیگ برتر به لیست خود اضافه کرده است‌