آغاز فرآیند جذب همکاری داوری و میانجیگری بدون آزمون سال ۱۴۰۲معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کردستان از انتشار فراخوان برای جذب متقاضیان داوری عمومی و تخصصی و میانجیگری بدون آزمون خبر داد و گفت : متقاضیان برای ثبت نام از ۲۰ شهریورماه تا ۳۱ شهریورماه سال جاری برای ثبت نام فرصت دارند. به گزارش […]


آغاز فرآیند جذب همکاری داوری و میانجیگری بدون آزمون سال ۱۴۰۲
معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کردستان از انتشار فراخوان برای جذب متقاضیان داوری عمومی و تخصصی و میانجیگری بدون آزمون خبر داد و گفت : متقاضیان برای ثبت نام از ۲۰ شهریورماه تا ۳۱ شهریورماه سال جاری برای ثبت نام فرصت دارند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بهادر اسدی با اعلام این خبر گفت: امروز فراخوان جذب همکاری برای داوری و میانجی‌گری بدون آزمون آغاز می‌شود و همه افرادی که مشمول این قاعده هستند، در بخش‌ها و رشته‌های اعلامی، می‌توانند با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند .
وی افزود : تمامی شرایط و ضوابط مربوط به این فرخوان در دفترچه مربوطه بارگذاری شده است و متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی در این فراخوان شرکت کنند.

کویستان عبدالحکیمی