رضایت مردم، اولویت اصلی ستاد خدمات سفر/ ظرفیت‌های گردشگری سنندج معرفی شود فرماندار شهرستان سنندج رضایت مردم و گردشگران را اولویت اصلی فعالیت ستاد خدمات سفر عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسات متعدد و ارائه نظرات، پیشنهادات و ایده‌های نو از سوی اعضای کمیته‌های ستاد می‌تواند در خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران در شهرستان موثر […]

رضایت مردم، اولویت اصلی ستاد خدمات سفر/ ظرفیت‌های گردشگری سنندج معرفی شود

فرماندار شهرستان سنندج رضایت مردم و گردشگران را اولویت اصلی فعالیت ستاد خدمات سفر عنوان کرد و گفت: برگزاری جلسات متعدد و ارائه نظرات، پیشنهادات و ایده‌های نو از سوی اعضای کمیته‌های ستاد می‌تواند در خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران در شهرستان موثر باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسن عسگری روز چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت نوروز ۱۴۰۲ که با حضور سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی سنندج و دیگر اعضای ستاد در این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرا‌رسیدن دهه مبارک فجر گفت: ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی بیشتر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان در حوزه گردشگری است.

فرماندار سنندج مهمان‌نوازی را ویژگی بارز مردم سنندج عنوان کرد و افزود: مردم این شهرستان همواره در مهمان‌نوازی شهره بوده‌اند و این ویژگی، هر گردشگری را به‌خود جذب می‌کند.

او اظهار کرد: ضرورت دارد تا قبل از نوروز با برنامه‌ریزی مناسب، درست و اصولی همه چالش‌ها، درخواست‌ها و آسیب‌های موجود در این حوزه را بررسی و برطرف کنیم.

عسگری یادآوری کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های ستاد به‌‌ویژه در نوروز بسیار مهم است و موجب رضایتمندی مسافران و مهمانان نوروزی خواهد شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی شهرستان سنندج هم در این جلسه گفت: تدابیر لازم برای استقبال و ماندگاری گردشگران و مسافران نوروزی به شهرستان باید توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و بخش‌های خصوصی اتخاذ شود.

پیام مجیدی با بیان اینکه حوزه کاری و وظایف همه مشخص شده و باید شهرستان را سریعتر آماده کنیم، اظهار کرد: برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافرین نوروزی نیازمند هم‌کاری و تعامل همه‌جانبه میان ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی هستیم.

او افزود: وجود مراکز اقامتی سطح شهر از جمله هتل‌ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی فرصتی مغتنم برای ماندگاری گردشگران نوروزی در سنندج است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی سنندج بیان کرد: امیدواریم با هم‌کاری تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه گردشگری سنندج را به مسافران معرفی و زمینه تسهیل سفر مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی را به شهرستان فراهم کنیم.