انهدام باند ۵ نفره سرقت منازل در اصفهان / کشف ۲۰ فقره سرقت به ارزش ۵۰ میلیارد رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره سارقانی که اقدام به سرقت ۵۰ میلیارد ریال اموال منازل در شهر اصفهان کرده بودند طی عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

انهدام باند ۵ نفره سرقت منازل در اصفهان / کشف ۲۰ فقره سرقت به ارزش ۵۰ میلیارد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره سارقانی که اقدام به سرقت ۵۰ میلیارد ریال اموال منازل در شهر اصفهان کرده بودند طی عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات از منزل وی و همچنین وقوع چندین فقره سرقت مشابه دیگر در غرب شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی های میدانی و همچنین انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند که این سرقت ها توسط ۵ سارق غیر بومی انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام بود تا این که مأموران متوجه شدند این ۵ سارق در حال سرقت از منزل یکی از شهروندان هستند که بلافاصله وارد عمل شده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر ۵ متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده هنگامی که با مدارک و مستندات و ادله محکم پلیس مواجه شده به ناچار لب به اعتراف باز کرده و صراحتاً از سرقت ۲۰ منزل در شهر اصفهان پرده برداشتند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان ۵۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است اظهار داشت: در این رابطه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند